Status
Niet open voor verdere reacties.

broere69

Steunend lid
Vip Lid
Beste ,

Ik heb een agenda op het werk een outlook is met een vpn verbinding dus dat los ik later op ,
ik heb outlook thuis en heb Google ook en aangezien Google sync er mee stopt en niet manueel wil uplouden ben ik op zoek naar een andere optie en die zou ook moeten sync staan met mijn HTC smartphone iemand idee
 
Je mengt hier twee dingen door elkaar denk ik? Google en Outlook. Over Google mogelijkheden ga ik me niet uitspreken omdat ik daar te weinig kennis over heb.
Wat Outlook betreft, deze heeft mogelijkheden om te synchronizeren, maar enkel mbv een Exchange Server. Dus op je werk wordt het volledige email en agenda beheer verzorgd door een Microsoft Exchange server. Outlook is hier enkel de client. Alle emails, contacten en agenda's worden beheerd en verdeeld door deze server. De verbindingen met smarthphones gebeurd ook mbv Microsoft Exchange, niet Outlook!
Als je Microsoft Outlook standalone gebruikt, zoals bij je thuis bijvoorbeeld, heb je dus niet die "enterprise" mogelijkheden om te synchronizeren via Active Sync met smartphones en dergelijke.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan