Status
Niet open voor verdere reacties.
Akyumen Holofone.

Inleiding:
We zijn op vakantie en in de mood voor eens iets eigenzinnigs , maar ach waarom niet eens een alleskunner presenteren? De Akyumen Holofone is een alleskunner. Het is een Phablet met zijn 7” is daar geen twijfelen aan, het is een volwaardige Win10 computer, niet de mobiele versie, en het is een projector. Wat moet je nog meer gaan verwachten van een Smartphone? Eens zien wat hij nog allemaal te bieden heeft?

Scherm:
De Akyumen Holofone is een 7” 1080x720 pixels scherm wat neer komt op een HD scherm. Maar door zijn grootte komt het PPI wat lager uit en strand op een 185PPI. Welk type scherm en of er een beschermlaag op steekt kan ik helaas niet terug vinden.

Camera’s:
Akyumen Holofone heeft net als de meeste Smartphones 2 camera’s aan boord, maar wederom is de fabrikant heel karig in zijn informatie.
Achteraan steekt een 13MP camera zonder meer informatie hieromtrend.
Vooraan steekt een 5MP camera wederom zonder meer informatie.

Er steekt ook nog eens een projector op met 35 Lummen die tot 100 inch kan projecteren.

Chipset:
De Akyumen Holofone komt met een processor van Intel op de proppen, de Intel Trail 8300 trail geconfigureerd in Quad core op hoeveel hij geklokt is kan ik helaas niet terug vinden. Wel dat hij 4GB RAM mee krijgt aan boord en dat er 128GB intern geheugen in steekt dat uitbreidbaar is, maar tot hoeveel kan ik helaas ook niet terug vinden.

Batterij:
De batterij is voor zo een ferm toestel wel een mager beestje lijkt mij. Maar er steekt een 2910mAh sterke batterij in, of die verwijderbaar is of niet, kan ik helaas ook niet achterhalen.

Specificaties:

https://www.akyumen.com/default-item/holofone/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan