Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo tutsers,

hier mijn premiere vraagje:

Ik krijg vrijwel alle dagen 2 popups bij opstarten: 1 van Adobe en een van Nokia OVI suite (ik heb wel een Nokia telefoon )met de vraag of ik wil updaten

Maar of ik nu" installeren" of "annuleren" aanklik , maakt geen enkel verschil!!

Een of andere beveiligingssetting misschien?

Systeem: Win7 Beveiliging : Adaware(net upgrade gedaan , maar probleem is niet weg) + AVG virusscan

Ik heb administrator rights dus dat kan het ook niet zijn .

Nog leden met dit verschijnsel??

Vriendelijke groeten,

Qeqeke
 
Dan haal je deze toch uit de opstart als je dit niet wilt.

Links onder op de startknop en dan msconfig intikken
Ga naar het tabblad Opstarten en vink daar alles van Adobe en Nokia uit.
 
Dan haal je deze toch uit de opstart als je dit niet wilt.

Links onder op de startknop en dan msconfig intikken
Ga naar het tabblad Opstarten en vink daar alles van Adobe en Nokia uit.

wow, wacht even hé pluis. want je kan dat wel uitzetten, maar da's een pleister op een houten been natuurlijk. of struisvogelpolitiek. we zien het niet dus het is er niet. maar da's niet erg slim natuurlijk naar beveiliging en lekken toe. het gaat er hier over dat er updates worden voorgesteld en dat alle dagen. dat kan dus niet kloppen. het lijkt wel of de instellingen niet in het register opgeslagen worden.

dus mijn vraag is eerder: krijg je een normaal verloop van de installaties? sluit je je pc correct af? is er een programma dat draait dat beschermt tegen registerwijzigingen? ( ...enz...)

ik heb erg de indruk dat je ofwel een "mislukt"-melding moet krijgen na de installaties ofwel dat de updatevenstertjes niet hoeven te verschijnen (omdat de update uitgevoerd is)

ik draai ook beide progs (uiteraard adobe en ook OVI) en weet dat het niet kan dat je zo vaak updates moet doen. en dat weet jij uiteraard ook :p

even verder denken dus hier. leg eens in detail uit qeqeke?
 
wow, wacht even hé pluis. want je kan dat wel uitzetten, maar da's een pleister op een houten been natuurlijk. of struisvogelpolitiek. we zien het niet dus het is er niet. maar da's niet erg slim natuurlijk naar beveiliging en lekken toe. het gaat er hier over dat er updates worden voorgesteld en dat alle dagen. dat kan dus niet kloppen. het lijkt wel of de instellingen niet in het register opgeslagen worden.

dus mijn vraag is eerder: krijg je een normaal verloop van de installaties? sluit je je pc correct af? is er een programma dat draait dat beschermt tegen registerwijzigingen? ( ...enz...)

ik heb erg de indruk dat je ofwel een "mislukt"-melding moet krijgen na de installaties ofwel dat de updatevenstertjes niet hoeven te verschijnen (omdat de update uitgevoerd is)

ik draai ook beide progs (uiteraard adobe en ook OVI) en weet dat het niet kan dat je zo vaak updates moet doen. en dat weet jij uiteraard ook :p

even verder denken dus hier. leg eens in detail uit qeqeke?
Klopt, ik draai ook beide en krijg niet zoveel updates.
 
Het kan geen kwaad om dit uit de opstart van Windows te halen, want zodra deze programma's of services handmatig worden gestart, zal de melding voor updaten weer terug zijn.

De vraag is wel waardoor dit komt. Misschien is er per ongeluk een regel aan de firewall toegevoegd en zal deze de verbinding, dus het updaten blokkeren.
 
Hallo tutsers,

hier mijn premiere vraagje:

Ik krijg vrijwel alle dagen 2 popups bij opstarten: 1 van Adobe en een van Nokia OVI suite (ik heb wel een Nokia telefoon )met de vraag of ik wil updaten

Maar of ik nu" installeren" of "annuleren" aanklik , maakt geen enkel verschil!!

Een of andere beveiligingssetting misschien?

Systeem: Win7 Beveiliging : Adaware(net upgrade gedaan , maar probleem is niet weg) + AVG virusscan

Ik heb administrator rights dus dat kan het ook niet zijn .

Nog leden met dit verschijnsel??

Vriendelijke groeten,

Qeqeke

Voor die updates van Adobe moet je aan de linkerzijde van het venstertje wel een vinkje zetten in een klein vierkantje en pas dan klikken op "installeren".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan