Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb hier een laptop Windows 7. Alle documenten, afbeeldingen, enz... zijn verdwenen. Zelfs in de prullebak zitten ze niet. Zou er een programma bestaan om ze eventueel nog terug te zetten? Dit is een week geleden gebeurd.
Beleefde groeten.
 
dit is een week geleden gebeurd zeg je maar de vraag is !
werd de pc in deze week dan ook intens gebruikt ... zo ja dan is er weinig kans dat je nog iets terug vind omdat de beschikbare plaats werd overschreven ....in dat geval dien je een hoger staand recovery tool dan recuva te gebruiken ...m.a.w. een betalend tool zoals Icare data recovery
 
Goede middag Otex, deze laptop is sinsdien niet meer gebruikt geweest.
dit is een week geleden gebeurd zeg je maar de vraag is !
werd de pc in deze week dan ook intens gebruikt ... zo ja dan is er weinig kans dat je nog iets terug vind omdat de beschikbare plaats werd overschreven ....in dat geval dien je een hoger staand recovery tool dan recuva te gebruiken ...m.a.w. een betalend tool zoals Icare data recovery
 
alle documenten kwijt

ik heb dit progje gedownload en zijn werk laten doen. Ik heb hier 2 afbeeldingen bijgevoegd van het resultaat. Wat kan ik daar mee doen om alles weer op een normale wijze te kunnen bekijken?
Groetjes.
DSC01804.jpg

DSC01805.jpg

dit is een week geleden gebeurd zeg je maar de vraag is !
werd de pc in deze week dan ook intens gebruikt ... zo ja dan is er weinig kans dat je nog iets terug vind omdat de beschikbare plaats werd overschreven ....in dat geval dien je een hoger staand recovery tool dan recuva te gebruiken ...m.a.w. een betalend tool zoals Icare data recovery
 
mp3 bestanden kun je normaal gezien gewoon openen met eender welke speler !
maar volgens ik zo kan zien zelf gemaakte muziek bestandjes ...onderdeel wellicht van een zelfgemaakt filmpje !
de extensie .cdf-ms zegt me echter niets !
 
dit is een week geleden gebeurd zeg je maar de vraag is !
werd de pc in deze week dan ook intens gebruikt ... zo ja dan is er weinig kans dat je nog iets terug vind omdat de beschikbare plaats werd overschreven ....in dat geval dien je een hoger staand recovery tool dan recuva te gebruiken ...m.a.w. een betalend tool zoals Icare data recovery

Waarom zou de betalende versie van Icare Data Recovery meer kunnen recoveren dan Recuva? Wanneer de data overschreven is, is het terughalen van die data vrijwel onmogelijk met elk commercieel product. Gratis of betalend.
Al die producten werken met dezelfde mogelijkheden van een bestandsysteem (zoals NTFS, FAT, ...) om data terug te halen. Voorwaarde is dat de betreffende sectoren niet overschreven worden.
 
Wat denkt U DDragon van de bestanden extensie .cdf-ms? Zou ik dit kunnen openen?
Waarom zou de betalende versie van Icare Data Recovery meer kunnen recoveren dan Recuva? Wanneer de data overschreven is, is het terughalen van die data vrijwel onmogelijk met elk commercieel product. Gratis of betalend.
Al die producten werken met dezelfde mogelijkheden van een bestandsysteem (zoals NTFS, FAT, ...) om data terug te halen. Voorwaarde is dat de betreffende sectoren niet overschreven worden.
 
Ik heb met dit programma niet echt verel kunnen terug ophalen; zelfs geen documenten. Amper ekele foto's Toch heel erg bedankt voor de steeds goede hulp die jullie bieden.
Het heeft geen nut om die bestanden te openen.
Hier een verklaring over die bestanden: https://en.wikipedia.org/wiki/Channel_Definition_Format

Met een heel deel van de bestanden weergeven in je screenshot, ga je niets kunnen aanvangen. Dit zijn leftovers van andere applicaties en tijdelijke bestanden. Verwijderen is de meest logische beslissing daarvoor.
 
Er is wel een verschil tussen de kwaliteit van de gebruikte software. Of de manier hoe je ermee werkt/zoekt. Het lijkt me raar dat je na een week zo weinig kan terugvinden.
Maar eens de data overschreven is, is terughalen met de standaard methoden vrijwel onmogelijk.
 
Ja, dit vind ik ook een beetje bizaar hoor. Die persoon heeft zelfs geen internet. Hij hield enkel die pc om wat documenten te maken, eventueel wat muziek op te slaan en foto's op de slaan. Hij denkt dat er iemand kwaadwillig alles heeft gewist of de pc geboycot heeft. Hij is namelijk beroepschaufeur en weinig thuis en staat op scheiding en zo heeft hij vermoedens dat tijdens zijn afwezigheid ermee is geknoeid.
Er is wel een verschil tussen de kwaliteit van de gebruikte software. Of de manier hoe je ermee werkt/zoekt. Het lijkt me raar dat je na een week zo weinig kan terugvinden.
Maar eens de data overschreven is, is terughalen met de standaard methoden vrijwel onmogelijk.
 
Ja, dit vind ik ook een beetje bizaar hoor. Die persoon heeft zelfs geen internet.

Als die geen internet heeft , hoe download en installeert die dan de updates . Voor een virus op je computer te halen heb je alvast geen internet nodig. Een USB stick met een verdacht bestand dat een virus bevat en word aan de laptop aangesloten en uitgevoerd kan de laptop ook met malware besmetten. Staat er eigenlijk wel een antivirus op die laptop.
 
Dag Ranger, er staat wel degelijk een virusscanner op hoor, maar je kan gelijk hebben. Ik heb maar enkele foto's kunnen ophalen en vind het wel raar met die bestanden met een vreemde bestandsnaam. Bedankt voor jou antwoord.
Als die geen internet heeft , hoe download en installeert die dan de updates . Voor een virus op je computer te halen heb je alvast geen internet nodig. Een USB stick met een verdacht bestand dat een virus bevat en word aan de laptop aangesloten en uitgevoerd kan de laptop ook met malware besmetten. Staat er eigenlijk wel een antivirus op die laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan