Alles naar losse HD,is dat beter voor laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.
In de labtop (D830) zit een C:\ (55GB) en een D:\ (20GB) .Allebei bijna 4/5 vol.
IK heb een losse HD(250GB) te leen met eigen voeding.Omdat ik wat ga werken met een screenrecorder denk ik zoveel mogelijk te verhuizen van mijn C:\ naar die losse HD(Lacie) .De labtop heeft dan wat meer reserve om te werken met de video denk ik.
 
Apowersoft Gratis Schermrecorder heb ik.Ik zie soms wat storingen.Geen geflikker zoals in een proefversie.
Ligt dat aan mijn gesplitste internetverbinding of aan de videokaart.?
Daarom de vraag om mijn Bibliotheek zoveel mogelijk te verhuizen naar de losse HD.
 
Kan overal aan liggen.
Ik zie dat de HD maar 55GB is en dan vermoed ik dat het systeem ook niet erg snel zal zijn.
Een oude super trage laptop dus waar je geen wonderen van kan verwachten.
 
Het beeld van de screenrecorder is menselijk.
Dus ik knip mijn Bibliotheek-data zoveel mogelijk naar de externe HD.
Ik heb nog een vraagje om voorzichtig te werken,mag je bestanden verwijderen,opgeslagen werk van Audacity of iets anders en zomaar rechtstreeks uit C:\ verwijderen?
Vroeger sloeg een programma vast omdat ik iets gedelete had(ook prullenbak geledigd) en dit niet gedaan werd via het programma zelf.
 
Als je een geluidsbestand hebt bewerkt met Audacity en hebt opgeslagen ergens in een map op de pc heeft het niets meer met Audacity te maken totdat je het eventueel verder wilt gaan bewerken.

Verwijderen van een bewerkt bestand door Audacity heeft geen invloed op de werking van Audacity.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan