Status
Niet open voor verdere reacties.
Over een twee weken heb ik mijb hd geformateerd omdat alles traag liep,na herstert alles ok maar nu loopt alles weer terug traag,heb alles aan boord,Tweak regcleaner,Ad-aware,Easy cleaner,spyware dokter en Spybot&destroy.maar die helpen niet.
het kost mij tijd om zelfs eigen software te laden,maar die blokkeren na enige tijd en wat doe je dan als zelfs crtl + alt + delete het ook niet doet.wie kan helpen ??[OPLOSSING]
Heb nog eens alle opruimers gebruikt maar dat bracht niets en toch is het opgelost,heb de voeding van de "modem"een nacht ontkoppeld.nota had dat al eens gedaan voor een tiental minuten en dat hielp niet.t'is maar dat je het weet en verder dank aan alle die gereageerd hebben.

opgelost mag dus dicht.
[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Over een twee weken heb ik mijb hd geformateerd omdat alles traag liep,na herstert alles ok maar nu loopt alles weer terug traag,heb alles aan boord,Tweak regcleaner,Ad-aware,Easy cleaner,spyware dokter en Spybot&destroy.maar die helpen niet.
het kost mij tijd om zelfs eigen software te laden,maar die blokkeren na enige tijd en wat doe je dan als zelfs crtl + alt + delete het ook niet doet.wie kan helpen ??
Misschien ligt het aan je geheugen ?
 
Test je HD eens misschien loopt die op haar laatste poten
Of kijk eens of je cpu cooler nog werkt overhitting laat alles trager draaien of zelfs blokeren
 
heb alles aan boord,Tweak regcleaner,Ad-aware,Easy cleaner,spyware dokter en Spybot&destroy.

En start dit alles ook nog eens mee op? en wat heb je verder voor software draaien? Als je bijvoorbeeld ook incredimail nog eens mee laat opstarten dan kan je inderdaad rustig je krantje gaan lezen :)

Ikzelf start zo min mogelijk automatisch en de programma's die ik gebruiken wil start ik dan handmatig op het moment dat ik ze nodig heb. Scheelt stukken tijd met opstarten.
 
ben je terwijl je surft iets aan het dowloaden van een p2p program ?
dan kan ik ook niet goed surfen
(een onozele vraag mischien ge heb toch een antivirusprog je noemt daar allemaal spyware prog )
heb je het nu alleen nog bij het surfen ?
groetjes raymon ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan