Status
Niet open voor verdere reacties.
D

de rene

Gast
Beste mensen hierzo,

Heeft er iemand een idee of ik in een notebook van Acer 7520 G een zwaardere processor kan steken?
Zo ja is die ergens In Belgie te koop?of ergens anders?

Of andere tips om die laptop te versnellen?
Draait nu op win 7,nieuwe installatie,en alle drivers zijn netjes geinstalleerd.
Maar vind hem aan de trage kant(persoonlijke mening)
Was van bij het begin ook al met windows vista erop.
Graag een reactie aub

Bedankt bij voorbaat

rene
 
Wat gaat er traag? meer detail graag. (ik kan rijmen en dichten zonder mijn ... op te lichten)
Duurt het opstarten lang (seconden), duurt het lang voor hij reageert wanneer je ergens opklikt? beweegt de muiscursor traag en schokkerig of nog iets anders dat je traag lijkt. En welke beveiligingen heb je draaien, virusscanners, firewall, spyware en malwarescanners.....
 
Alles werkt echt normaal.
Maar naar de trage kant.Er is echt nergens wat mis of zo,dat bedoelde ik ook niet.

Dacht dat de vraag duidelijk was,wilte weten komen of het mogelijk is om in die laptop,op datzelfde moederbord,een ZWAARDERE processor te steken,bijvoorbeeld een quadcore,nu draait ie op 2 x 2.1.
Een 2 dualcore van bijvoorbeeld 2 x2.60 of 2x 3.00 zou ook al een stuk helpen denk ik.

Maar de vraag is of het zowieso kan?? of dat het helemaal niet kan

rene
 
Je begrijpt duidelijk de rede van mijn vraag niet.
Een snellere cpu bvb is goed voor meer rekenkracht, goed bij foto en videobewerking.
Op de prestaties van het systeem (overall) heeft dot weinig invloed.
Dan kan je beter je systeem tweaken. Services die je niet nodig hebt voor wat je met je pc doet uitschakelen helpt bvb al veel.
Maar dan moeten we echt veel meer van jou weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan