Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Binnen 2 maand verloopt mijn internetabonnement + telefoon en tv nu zou ik van jullie graag weten welke provider jullie hebben, en wat deze te bieden heeft ?

Nu betaal ik 75€ per maand internet + digibox + telefoon (kosten van telefoon en huur van digibox niet inbegrepen)
 
Binnen 2 maand verloopt mijn internetabonnement + telefoon en tv nu zou ik van jullie graag weten welke provider jullie hebben, en wat deze te bieden heeft ?

Nu betaal ik 75€ per maand internet + digibox + telefoon (kosten van telefoon en huur van digibox niet inbegrepen)

Hoe leg je dat uit en hoe kom je aan € 75?
 
shake.jpg


Overzicht Shake+ Veelgestelde vragen Installatie
€ 75,00
per maand
Internet: TurboNet XL
Downloadsnelheid (3) 30 Mbps
Uploadsnelheid (3) 1,25 Mbps
Volume Vrij downloaden (2)
Mailboxen 8 (van 5 GB)
Webruimte 50 MB
Opties toon opties
Opties verberg opties
Inbegrepen in je abonnement (te beheren via "Mijn Telenet")
E-mail INBEGREPEN
Anti-virus INBEGREPEN
Anti-spam INBEGREPEN
Auto-reply INBEGREPEN
Telenet Security Pack (per maand per computer)
1 computer INBEGREPEN
Telenet Hotspots abonnement (per maand) INBEGREPEN
Mee te bestellen tijdens je (online) bestelling
Telenet Internet Security Pack (per maand per computer)
2-8 computers € 3
Te beheren via "Mijn Telenet"
Extra datavolume
Uitbreiding maandelijks basis datavolume (per maand) Niet van toepassing
Eenmalig extra Datavolume Niet van toepassing
Extra mailbox € 1,5
Extra webruimte 10 MB (per maand) € 2,05/10MB
Subdomein "jenaam.telenet.be" € 2,56 (per maand per domein)
Domeinnaam (per maand per domein)
.be € 3
.com/.org/.net/.eu € 5
Digitale TV (Inclusief huur HD digicorder) (1)
High Definition beeldkwaliteit inbegrepen
Uitgebreid zenderaanbod 70 tv-zenders, 25 radiozenders en HD start pakket inbegrepen
HD XL pakket inbegrepen
Favoriete films en tv-uitzendingen opnemen of pauzeren inbegrepen
Harde schijf 320 GB (200 opname-uren)
Programma’s en films op aanvraag op aanvraag
interactieve TV-gids inbegrepen
Opties toon opties
Opties verberg opties
Mee te bestellen tijdens je (online) bestelling
PRIME Film €19,95
PRIME Sport €14,95
PRIME Film&Sport €26,95
PRIME HD €5
Plus pakket €12,95
VRT net gemist €5,95
Music choice €4,95
Be Premium €37,70
Option FR €4,95
Xpassion €14,95
Gay Passion €14,95
Telefonie
Bellen naar vaste lijnen naar 36 Europese landen tijdens daluren Inbegrepen (Maximum 2000 minuten per maand. Niet opgebruikte minuten zijn niet overdraagbaar naar de volgende maand.)
...Naar vaste lijnen Geldig voor alle operatoren(behalve speciale nummers)
...Naar 36 Europese landen 27 lidstaten van de Europese Unie: België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk en Zweden) en 9 andere Europese staten die niet tot de EU behoren: Andorra, Faroer Eilanden, Gibraltar, Ijsland, Liechtenstein, Monaco, Noorwegen, San Marino en Zwitserland.
...Tijdens de Daluren Van 16u tot 8u en tijdens het weekend
Behoud van je huidige telefoonnummer Inbegrepen
Ken-je-laatste-beller Inbegrepen
Gesprek met 3 Inbegrepen
Nummerblokkering Inbegrepen
 
Laatst bewerkt:
ben je content van je provider, verander dan niet want dit is problemen zoeken!!! ik kan het weten, als tech bij de concurrent, ik zie het iedere werkdag.
 
Denk dat Wivy ergens gelijk heeft.Als je geen problemen hebt niet teveel verhuizen.
Wivy jij was bij de concurent zei je.Ik ben bij telenet.Is het al mogelijk om de wedstrijden van de jupiler league te zien op de pc zonder bij Belgacom te zijn?En wat kost dat per match?
Bedankt
 
Denk dat Wivy ergens gelijk heeft.Als je geen problemen hebt niet teveel verhuizen.
Wivy jij was bij de concurent zei je.Ik ben bij telenet.Is het al mogelijk om de wedstrijden van de jupiler league te zien op de pc zonder bij Belgacom te zijn?En wat kost dat per match?
Bedankt
momenteel zijn er nog problemen met bgc-tv op je pc te krijgen, voor de rest, als tech, tasten wij ook nog in de duister.
 
Ik ben al van in het begin bij Telenet, heb al verscheidene keren overwogen om op te stappen, maar ben toch altijd gebleven
waar ik ben. Telenet heeft zijn gebreken maar hebben de andere dat ook niet ???? Het beste is idd naar Nederland verhuizen
maar dat is ook geen optie hé.
 
Het is meer om te weten wie wat kan aanbieden, zo ik ik eens een vergelijking maken.
 
andere provider

andere provider

ik vermoed dat Telenet nog altijd de beste snelheid heeft, belgacom kaner niet aan tippen zelfs met de vdsl2
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan