Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nemo

Gast
vragen over dit toestel kan dat toestel overkopen voor prijsje(is zo goed als nieuw)totaal geen kennis van android
als ik bijvoorbeeld epup boek download op pc dan op usb en usb aansluit met kabel mini usb lukt dit?denk het niet want heb nu eens test gedaan met usb waar muziek aanwezig is maar vind geen optie om af te spelen
kan ik het gmail account verwijderen?hoe?
vast al bedankt voor een uitleg ook sorry misschien voor verwarde uitleg maar ben totaale leek!
 
Beste Nemo, een gmail account kan je inderdaad verwijderen, dan doe je best een reset naar fabrieks instellingen. Dan is de playstore account van de vorige eigenaar er ook meteen uit , want dit is de enige manier om die eruit te krijgen. Merk, type zou inderdaad handig zijn, maar android 4.4.2 is het besturingssysteem, zoals je bv. windows XP of Vista of 8.1 hebt , heet dat bij android met nummers en grappige namen, zoals de 4.4.2 kitkat heet.
 
U kunt inderdaad zoveel .epub boeken van uw pc overzetten naar uw toestel als u zelf wilt en deze lezen als u tenminste een e-reader op uw toestel hebt.
 
naar veel geklik is reset gelukt
tablet word erkend door pc zodus is gelukt om ebook naar tablet te brengen
wel als ik epub reader open krijg ik eerst reclame pagina normaal?
cm security als antivirus denk dat cleanmaster ook één antivirus aan boord heeft
mini usb naar usb doet niks plug ik stickje in met muziek gebeurd er niks normaal?is het zo als bij ikea iets teveel of te weinig
 
Wat gratis is op tablet of iphone or phone van aps heb je meestal reclame.
 
naar veel geklik is reset gelukt
tablet word erkend door pc zodus is gelukt om ebook naar tablet te brengen
wel als ik epub reader open krijg ik eerst reclame pagina normaal?
cm security als antivirus denk dat cleanmaster ook één antivirus aan boord heeft
mini usb naar usb doet niks plug ik stickje in met muziek gebeurd er niks normaal?is het zo als bij ikea iets teveel of te weinig
CM security is inderdaad een antivirus, die het niet zo goed doet, je kan die er het best van verwijderen en vervangen door AVG free , die vind je hier terug: http://www.pctuts.be/f520/anti-virus-programmas-voor-android-48118/.
Cleanmaster daar zou ik niet zo gek veel aankomen, maar is geen AV. Die mag je eigenlijk gewoon verwijderen van je tablet. Het is mogelijk dat je mini USB geen schrijven mogelijk maakt. Als hij niet debugd is, is en blijft het onmogelijk zonder geklooi. Dan moet hij geroot worden en moet er in de kernel dingen veranderd worden en zelfs ik begin daar niet aan.
 
cve
ga die optie van avg doen dan
wat is er mis met cleanmaster,word toch aan geraden hier op het forum?
gebruik het op pc ook
Het is mogelijk dat je mini USB geen schrijven mogelijk maakt. Als hij niet debugd is, is en blijft het onmogelijk zonder geklooi. Dan moet hij geroot worden en moet er in de kernel dingen veranderd worden en zelfs ik begin daar niet aan.gaat toch niet over schrijven maar over bestanden lezen dacht ik
sorry heb er echt geen verstand van zie wel ergers bij instellingen denk ik iets van externe opslag wat is het dan?
 
wat me ook heel erg stoort is mobo market kan het niet verwijderen krijg melding van is standaard bij toestel of zo iets
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan