Status
Niet open voor verdere reacties.

minoe

Steunend lid
Vip Lid
Ben hier het progje' jap' aan het proberen en moet zeggen dat het mij bevalt.
Om volledig anoniem te surfen krijg ik volgende voorgeschoteld
japyb3.jpg
[/URL][/IMG]
Iemand idee hoe ik dit moet instellen.Is ergens bij internetopties maar weet niet dewelke ik juist moet aan-of uitvinken
 
Heb daar al eens rondgegekeken maar mijn engels is gene vetten.
De vraag is gewoon hoe ik die 'actieve content' uitzet o.a. java enz.(zie afb.)
De rest verloopt goed
 
Ben hier het progje' jap' aan het proberen en moet zeggen dat het mij bevalt.
Om volledig anoniem te surfen krijg ik volgende voorgeschoteld
japyb3.jpg
[/URL][/IMG]
Iemand idee hoe ik dit moet instellen.Is ergens bij internetopties maar weet niet dewelke ik juist moet aan-of uitvinken

Java beweert wel dat ze data niet misbruiken voor commerciële doeleinden. Ik zou hierop neen zeggen, javascript is ondertussen te populair als webtaal... je zou nogal wat mogelijkheden missen op webpagina's.

ik ben zeker gene straffe, maar gebruik ook javascript bij het schrijven. makkelijk is dat de code in je body héél kort is eens het script aangemaakt is.
 
Kuist deze ook de achtergebleven waarden in het register op bij het deinstalleren van een programma zoals het gratis progje revo uninstaller ?
Gebruik nu ccleaner en revo uninstaller.Wat doet youre uninstaller meer dan deze ???
Ook maak ik soms gebruik van ashampoo uninstaller platinum 2(gratis gekregen bij clickx) en glary utilities wat toch ook goede progjes zijn vind ik en tevens gratis.Glary uitilities toch.
Wat zijn de verschillen met deze ?
 
your uninstaller verwijdert inderdaad zeer grondig alle restwaarden uit het register zodat dat een beetje schoon blijft als je iets desinstalleert. het zal ook eventueel programmaresten verwijderen. hier kan je zien wat ik bedoel: [hide]
picture.php
picture.php
[/hide]

en uiteraard kan je erna nog eens ccleaner ofzo over je register gooien...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan