Status
Niet open voor verdere reacties.
A

alfaomega

Gast
kan er iemand me op de hoogt brengen wat ik moet doen ik heb naamelijk een anti virus
AVIRA
bij een vriend zijn pc geplaats maar als ik het wil laten update gaat het helemaal niet ik heb gister nog getracht de anti virus AVIRA willen update en hebt bijna twee uren geacht maar te vergeefs het is als of het blokeert
kan iemand me zeggen waar ik de fout moet gaan zoeken
alvast bedank
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kan er iemand me op de hoogt brengen wat ik moet doen ik heb naamelijk een anti virus
AVIRA
bij een vriend zijn pc geplaats maar als ik het wil laten update gaat het helemaal niet ik heb gister nog getracht de anti virus AVIRA willen update en hebt bijna twee uren geacht maar te vergeefs het is als of het blokeert
kan iemand me zeggen waar ik de fout moet gaan zoeken
alvast bedank


Hebt u de firewall toestemming gegeven om Avira Antivir te laten updaten?
 
Hebt u Avira Antivir rechtstreeks van de site van Avira gedownload en geïnstalleerd? Indien niet: Avira Antivir verwijderen en daarna van de site downloaden en installeren.
 
Hebt u Avira Antivir rechtstreeks van de site van Avira gedownload en geïnstalleerd? Indien niet: Avira Antivir verwijderen en daarna van de site downloaden en installeren.

zoals ik het altijd hebt gedaan rechtstreeks van de site gedownload en ingestaleerd ik werk met avira maar toen ik die bij een vriend het ging plaatsen kreeg ik die probleem en weet nog ltijd niet wat er aan is de ene zegt dit de andere zegt dat ik heb hem er afgezet en nadien terug geinstaleerd meaar te vergeefs hij laat zich niet update
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan