apdapter 5-6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
toen ik dinsdag geleden mijn laptop verplaatste kreeg ik geen verbinding met telefoon of internet meer.dus ik maar bellen naar 080022800 deze kon enkel een technieker sturen. toen ik een gewone stekker splitter gebruikte werkte mijn telefoon wel maar zodra ik mijn internet erbij stak weeral niets dus ik dacht dat mijn apdapter defect was dus ik naar belgacom om een nieuwe splitter apdapter 5-6 en weeral niets dus heb ik de twee draadjes van de kabeltelefoon rechtstreeks in de apdapter aan gesloten en hij doet het ook mijn,internet.waarom maakt deze geen contact als ik de kabel onderaan erin klik? graag info
 
als ik een ander kabeltje gebruikte van telefoon naar apdapter werkte dat ook niet.mischien is dat clipje van die draad kapot maar dan zou een ander toch moeten gaan.tis een apdapter waar je twee telefoons kan mee aansluiten aan de telefoonlijn kan het niet liggen aangezien ik deze binnen in heb aangesloten
 
mag een slot zoals pluis zei is het inderdaad de kabel die defect was heb een nieuwe gestoken en gaat goed en dit op de juiste manier van aansluiting.
 
als ik een ander kabeltje gebruikte van telefoon naar apdapter werkte dat ook niet.mischien is dat clipje van die draad kapot maar dan zou een ander toch moeten gaan.tis een apdapter waar je twee telefoons kan mee aansluiten aan de telefoonlijn kan het niet liggen aangezien ik deze binnen in heb aangesloten

mag een slot zoals pluis zei is het inderdaad de kabel die defect was heb een nieuwe gestoken en gaat goed en dit op de juiste manier van aansluiting.

Dit zijn twee verschillende antwoorden over het kabeltje.

[edit]als ik een ander kabeltje gebruikte van telefoon naar apdapter werkte dat ook niet.

en

zoals pluis zei is het inderdaad de kabel die defect was [/edit]

Maakt niet uit hoor, belangrijk is dat het opgelost is.
Ik zet hier een slotje op en bedankt voor het melden.

Pluis
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan