apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd(Code 43)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geachte,

Ik heb sinds enkele dagen een raar probleem,als ik de laptop uit standby haal,heb ik geen verbinding met het net,moet dan handmatig verbinding gaan maken.Heb dan eens gaan zien bij apparaatbeheer,netwerkadaptors,en bij m'n Microsoft Virtual Miniport adaptor staat er een geel uitroepteken in het logotje.Bij algemeen zie ik dat er te lezen staat,Dit apparaat is gestopt omdat er problemen zijn gerapporteerd. (Code 43)

Hoe kan ik dit oplossen

ps,alles staan ingeven,dat de computer het apparaat uit standy mag halen,is dit goed?
 
code 43 kan ook te weiten zijn aan malware ...ik raad je daarom aan om een volledige systeemscan te doen met malwarebytes free ...
vooralleer je de scan start laat je deze eerst updaten ....
aanbevolen is om je systeem tydens de scan niet te gebruiken ! ( zeker de eerste keer )
2de aanbeveling : blijf malewarebytes ook nadien verder gebruiken
 
ok dat kunnen we nu dus al uitsluiten ...
het zal dan of aan je energie instellingen liggen of wel aan een verkeerde driver ...je vermeld immers een geel uitroepteken te zien staan in apparaatbeheer ..
wel rechts klik deze in apparaat beheer en verwijder deze dan effectief ..
herstart daarna je systeem..
na de herstart zal de driver terug geinstalleerd worden vanuit windows
 
ok dat kunnen we nu dus al uitsluiten ...
het zal dan of aan je energie instellingen liggen of wel aan een verkeerde driver ...je vermeld immers een geel uitroepteken te zien staan in apparaatbeheer ..
wel rechts klik deze in apparaat beheer en verwijder deze dan effectief ..
herstart daarna je systeem..
na de herstart zal de driver terug geinstalleerd worden vanuit windows

gedaan zoals je zei,staat er weer op,eens standby gezet,idem,maar het gele uitroepteken staat er wel niet meer op,das al pluspunt,enkel heb ik nu aangevinkt bij energiebeheer,dat de computer het apparaat mag uitschakelen om energie te besparen,rare is,dat ik de tab ,dit apparaat mag de computer uit standby mag halen,niet kan aanvinken
 
**kun je effe het volgende controleren ...
in apparaat beheer .. ...
rechtsklik en eigenschappen op deze driver klik op het tapblad energiebeheer ...
verwijder hier het vinkje bij " de computer mag dit apparaat uitschakelen om energie te sparen "
klik op ok
 
ja das raar !! echter waren we op de goede weg !!
heb onder tussen wel effe verder gezocht ...men spreekt dat de oorzaak zou kunnen liggen bij de verkeerde driver voor je netwerkkaart !!
 
en wat ik heb uitgevinkt gaat ,maar erboven staat,dit apparaat mag de computer uit de slaapstand halen,maar dan krijg ik niet aangevinkt,denk dat het daar mss wel met de maken zou kunnen hebben.Heb ook eens gezien of er recente updates mss zijn,maar alles is up to date
 
zorg dat het geelle uitroepteken verdwijnt..

open netwerkcentrum..
klik op adapterinstellingen wijzigen..
rechtsklik op je verbinding en kies eigenschappen ..
klik op configureren ...en open de tap energie beheer ..
hier zie je drie vakjes ...Bekijk bijlage 8410

ik werk uitsluitend met de hoogste instelling op mijn desktop en ook al staat mijn energie beheer op nooit uitschakelen /of niet in standby gaan toch staan deze 3 aangevinkt !
 
Als ik pc herstart is gele uitroepteken weer weg(heb printscreen gemaakt,die 3 zijn dus hier ook aangevinkt

Naamloos1.jpg

Maar bij het andere kan ik enkel het 2é uitvinken,en denk dat ik het eerste,wat niet lukt,moet aanvinken,of heb ik het verkeerd voor

Naamloos2.jpg
 
in de onderste afbeelding bij u .. is het vinkje ook uitgeschakelt , bij "de computer mag dit apparaat ook uitschakelen om energie te sparen "
maar in je 1ste afbeelding staat deze dan weer aan ....!!! heb je dan zowel de optie draadloos als bedraad in gebruik !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan