Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Kan jij me helpen?

Ik heb een App gedownload welk zeer goed resultaten geeft op mijn GSM ,maar ik weet niet waar ik routes moet verwijderen ,nergens vind ik een PDF of andere NL talig uitleg
wie heeft hier voor een uitleg hoe ik het moet doen.De routen die ik deed staan in Recent en Favorieten.
Bedankt op voorhand.
 
Om een vastgelegde route te annuleren start je dus eerst Sygic navigation op ..
klik dan 1x op het navigatiescherm .. Klik daarna op de knop Route annuleren in de rechter bovenhoek.

meer hulp vind je hier ..let op het is wel in het Engels
 
Qtex
Bedankt voor de inlichting, maar tik ik op het scherm dan veranderd juist een andere route of plaats. de opgegeven link is ook volledig vertaald maar ook daar vind ik niets,ja ik heb zitten spelen en wat te veel ,nu zit ik met de gebakken patatten;moest u iets vinden graag een tip
groetjes
 
als de route dan al op het scherm weergegeven is dien jij dus niet meer op het scherm te klikken ..maar zou je wel deze moeten kunnen annuleren ...veronderstel ik .

je kan ook de Sygic navigation terug instellen naar de standaard instellingen maar dan ben je dus alle route's kwijt !
daar voor dien je naar het Menu > Settings te gaan en op Reset to defaults te klikken .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan