Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
asus laptop vervang acu

op de originele acu onder de streepjes code staat k52 L691

op de laptop staat model x52D

is deze acu de goede die ik moet hebben ?
acu.jpg

bij geschikte partnumers staat op de site staat wel K52L681 en geen L691 zoals bij mij
 
nee dan is deze die je gevonden had niet geschikt je dient er dus eentje te zoeken met dezelfde waarden ..als deze van de oude (min capacity 10.8v en 4300mAh )
*de capaciteit dient zeker dezelfde te zijn ...hoe hoger de mAh hoe langer je de laptop kunt gebruiken op accu.
bekijk deze link eens Asus K52D Accu - ReplaceDirect.be
 
@raymon
denk dus wel dat jouw eerste keuze geschikt was aangezien ik dus ook in de door mij geplaatste link de capaciteit van 10.8 - 11.1v vermeld zag staan ...
nu dat tevens ook dit nog eens vermeld werd door LP ...
 
die is nog goedkoper maar de gebruiksduur is dan ook minder dan deze van jouw keuze ....
deze van uw voorkeur had dus 7800mAh deze goedkopere heeft dus maar 4400mAh hoe hoger de mAh hoe langer je de laptop op accu kunt gebruiken !
 
Naar mij weten op acu 1 jaar.

Op alle nieuw electrisch materiaal wettelijk 2 Jaar. Zelfs indien anders vermeld op factuur. Zelfs als ze je laten tekenen voor akkoord. Verkocht in België : 2 Jaar.
Het is de plaats waar aangekocht die verantwoordelijk is voor de garantie. Niet de producent.
 
Enkel op tweedehands of herstellingen is slechts 1 jaar waarborg. Anders altijd 2 jaar. Als de fabrikant maar 1 jaar geeft is de verkoper verplicht deze waarborg (op eigen kosten) te verhogen tot 2 jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan