Status
Niet open voor verdere reacties.
C

carinaenkarel

Gast
Hallo,

Ik heb autocad 2009 en ben op zoek naar lessen of informatie hoe je hier het best mee werkt. Kan iemand mij helpen? Weet iemand waar ik hiervoor terecht kan?

Groetjes,
Carina
 
Hellow,
Als je niet veel of niks kent van Autocad zou ik je aanraden lessen gaan te volgen , de mogelijkheden van Autocad zijn te uitgebreid om via zelfstudie tot een degelijke opleiding te komen .

Greetss Somebody :yahoo:
 
Ik heb het eens bekeken en ga eens op het internet kijken voor in de buurt waar ik woon. Voor jou ook Bedankt voor de reactie.

Carina
 
Autocad leer je niet zo even snel. Dit programma kan zo veel dat je daar niet even een online manual voor maakt. Ik zou ook niet weten wie hier zo gek is.

Wat jaren terug heb ik eens een ongeveer 1000 pagina's tellend boek gekocht van een oudere versie.

Het blijft een lastig programma als je dit zo af en toe eens moet gebruiken.
 
Autocad leer je niet zo even snel. Dit programma kan zo veel dat je daar niet even een online manual voor maakt. Ik zou ook niet weten wie hier zo gek is.

Wat jaren terug heb ik eens een ongeveer 1000 pagina's tellend boek gekocht van een oudere versie.

Het blijft een lastig programma als je dit zo af en toe eens moet gebruiken.


Ik heb hier nog het boek "AutoCad 2004 NL".
Dit bevat eventjes 1832 bladzijden.

AutoCad is geen programma om zo maar op uw eentje te leren.
Het nadeel is ook dat het niet in het Nederlands verkrijgbaar is en men met een massa commando's werkt die men moet intypen.

Ik kan hier maar één ding typen: ga naar een goede avondschool (CVO) waar men AutoCad aanbiedt. Spijtig genoeg zijn er hier niet veel van.
 
Hallo,

Bedankt,
Ik heb het even nagekeken en in Mechelen geven ze ook deze cursus.
Dus ga zeker inlichtingen vragen begin september.

Lieve groetjes,
Carina
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan