Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik gebruik OPERA 11 , kan men deze :Freeware:avast 6 ook downloaden voor Opera, want op de downloadpagina staan enkel Internet Explorer en Firefox vermeld

thanks
 
Na wat zoekwerk heb ik ergens gelezen dat hij opera niet ondersteunt , begrijp dat eigenlijk niet goed . Werkt met IE , firefox en google chrome . Maar opera ondersteunt hij dan blijkbaar niet .
 
Dus als ik het goed begrijp is het niets gekort van hem te installeren als hij Opera toch NIET ondersteunt ? :vraagteken:
 
Ik zelf gebruik opera niet dus kan je niet verder mee helpen.
 
Ik gebruik ook opera niet , maar volgens wat ik gelezen heb van engelse sites kan het dus enkel met IE , firefox en chrome (al vind ik verder ook niets bij mij over chrome . Misschien omdat het ook niet geinstalleerd staat bij mij .
 
Avast is een virusscanner.
Ik vraag me af wat dit met de Browser te maken heeft.
 
vermoed dat dit mag gesloten worden. geen repliek van de starter. antivir is browser onafhankelijk!
 
Sorry, was vergeten te vermelden dat ik Kaspersky Pure heb geïnstalleerd, was ergens een misverstand , mag gerust een slotje op, toch bedankt ;)
 
Sorry, was vergeten te vermelden dat ik Kaspersky Pure heb geïnstalleerd, was ergens een misverstand , mag gerust een slotje op, toch bedankt ;)
Bij deze dank ik u van harte voor het bericht, kom zeker terug naar onze web

slotje erop!nog problemen geef ons een seintje!

grtz.wivy
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan