Avast: Gratis antivirus van de bovenste plank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Betaal je liever niet voor een duur antiviruspakket, dan zijn er gelukkig ook heel wat gratis alternatieven, zoals het populaire Avast.

Avast is één van de pioniers van de antiviruswereld. Het programma verdient zijn strepen al sinds midden de jaren ’90 en is nog steeds erg populair. Met goede reden: niet alleen is de virusbescherming uitgebreid en de interface eenvoudig, de software is in meer dan 40 talen vertaald waaronder uiteraard ook het Nederlands.

U kan het volledige artikel lezen op zdnet.be.

Ook nog meegeven dat je tijdens de installatie van Avast alert dient te blijven voor het mogelijk ongewenst mee-installeren van Google Chrome: wanneer je deze browser liever NIET op je systeem wil dien je de vinkjes weg te halen wanneer dit "aanbod" voorgesteld wordt.
 
Veel plezier met het testen ! (y)

Nuttige info voor het correct verwijderen van je huidig anti-virusprogramma vind je als je hier klikt.
 
Ik gebruik Avast al jaren en dit tot mijn volle tevredenheid. Wel regelmatig eens een zijsprongetje gemaakt omdat mijn licentie verlopen was maar toch altijd terug gekeerd naar Avast.
 
Hier zit ook een grote fan van Avast.
Heb voor onze school Avast business protection plus.
Op alle toestellen werd Avast geïnstalleerd door één simpel klik, ik behoud het overzicht en via een paar klikken kan ik ingrijpen waar nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan