Status
Niet open voor verdere reacties.
Loopt soepel, en minder belasten voor de computer wat van de vorige versie niet gezegt kon worden.
 
loopt gelijk een trein. de updates gebeuren soepel wat niet gezegd kan worden zoals avira free (traag en loom). geen klagen van!
 
bij mij liep hij niet soepel en heb de oudere versie er weer op gezet
 
De vorige versie was traag en gebruikte merkbaar meer recources ,de 2011 is veel minder "vertragend" en doet vlotter zijn updates zonder storend te zijn.
Deze versie staat op een Dell Latitude D630 met Vista business + servicepack1- 2GB ram .
 
Hier al geruime tijd comodo internet security.
AVG ligt al lang buiten, eerst worden beschermde systeembestanden gewist door verkeerde updates, dan weer zware belasting voor de cpu.
Bovendien moet je er avg anti spyware en avg rootkit bijnemen of je systeem is nog zo lek als iets.
Arme pc waar dit op draait hoor.
We zullen maar denken dat een mens conservatief ingesteld is en blijven waar we zijn.
 
In elke software zitten bugs, dat is iedereen zijn mening er over. Ik zelf gebruik al zo een 2 jaar avg en nog geen problemen mee gekend.
 
Ik zet avg al jaren bij veel mensen erop en inderdaad nog nooit problemen gehad ,het doet gewoon wat het moet doen,de stome fout van enkele jaren terug daargelaten is het altijd betrouwbaar gebleken.
Maar over smaak en liefde valt niet te twisten ;-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan