Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb AVG free opnieuw moeten installeren na reparatie van mijn pc en nu lijkt het mij dat hij geen mails scant daar ik nergens een schermpje zie bij het binnen halen van de mails en als ik de mails open zit er ook geen certivicaat bij dat hij gescant is :vraagteken: ;!
 
heb eens gegoogled en heb al een paar treads gelezen waarin staat dat er bij properties van de E-mail scanner onder het tabblad plugin bij Installed plugin moet staan "Personel E-mail scanner" en bij mij staat daar "AVG MS Outlook Extention". Moet deze verwijderd worden en waar kan ik dan eventueel de Personel E-mail scanner plugin vinden :vraagteken:
 
denk dat het probleem is opgelost, heb hem opnieuw geinstalleerd maar zelf de instellingen gedaan zodat ik de "Personel E-mail scanner" plugin kon installeren en blijkbaar scant hij nu wel de e-mails. Wordt vervolgd...
 
Moest je er nog niet aan gedacht hebben, bij een nieuwe installatie van AVG staat de scan op uitgaande mails (SMTP) doorgaans af, kan je ff nazien en evt op active zetten indien je dat wilt via Properties -> tabblad Servers.
 
Moest je er nog niet aan gedacht hebben, bij een nieuwe installatie van AVG staat de scan op uitgaande mails (SMTP) doorgaans af, kan je ff nazien en evt op active zetten indien je dat wilt via Properties -> tabblad Servers.

dank je voor de tip, heb het gecontroleerd en stond ingesteld dat hij de uitgaande mail moet scannen. Voor mij mag dit gesloten worden. :duimop:
 
Heb ook een probleem met avg, hij wil het niet installeren, kan ik ergens nog een versie downloaden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan