Status
Niet open voor verdere reacties.
hoi ik krijg steeds deze foutmelding als de setup bijna klaar is.
ernst fout
foutcode 0xC0070643
foutmelding algemene interne fout
aanvullend bericht msi-engine:instalatie van product is mislukt
@avgmsi _error 27046
instalatie van stuurprogamma mislukt (0xe001d02f
context :avg productinstalatie:msi actie mislukt.
wat zit er fout
groetjes theeke
 
Heb je een andere versie van AVG reeds geïnstalleerd?

Probeer de installatie eens te starten met admin rechten. Rechts-klik op het installatie bestand en selecteer start met Administrator rechten.
 
ben zelf een gebruiker van de avg internet security ....heb ik dit ook al eens tegen gekomen ...
de oplossing toen was om eerst het avg verwijdertool te gebruiken ...daarna open je de C schijf programs file x86 en verwijder ook de map van avg daar ...herstart je systeem en voer de installatie opnieuw uit ...

het avg verwijdertool vind je hier op pctuts.be
 
foutcode 0xC0070643
foutmelding algemene interne fout
aanvullend bericht msi-engine:instalatie van product is mislukt
@avgmsi _error 27046
instalatie van stuurprogamma mislukt (0xe001d02f
context :avg productinstalatie:msi actie mislukt.

Het gaat hier om de trial versie. Een probeerversie dus. Na een maand moet je het produkt aankopen. Verwijderen en opnieuw installeren zal geen zin hebben, of je moet een zeer goede kennis van het register hebben.
 
hoi ik heb het even test geprobeerd met nodeset te instaleren maar dan zie ik windows installer en dan zie ik een balkje met 1 staan dus kan hem ook niet instaleren.maar heeft het niet te maken met windows installer msi.
groetjes theeke
 
Staat Windows Installer misschien uitgeschakeld.

Ga eens linksonder naar het Start logo en tik eens in services.msc
Ergens bijna onderaan staat Windows Installer.
Ga hier met de rechtermuisklik op staan en kies eigenschappen.
Zorg dat deze bij opstarttype niet uitgeschakeld staat.
 
er zijn restanten achter gebleven van de vorige (trial) versie....daarom dat ik eerder aanhaalde om de avg verwijderaar te gebruiken ....
maar ook om de avg map te verwijderen op de Cschijf.....daarna doe je een herstart van je systeem , na deze herstart installeer je vervolgens indien gewenst de avg opnieuw !!!
***WAT ik echter vergeten was te vermelden is dat je voor dat je ,je systeem herstart ccleaner laat lopen (of in mijn geval avg pc-tune-up ) om ook deze waardes uit het register te halen !!! ( foutje van me )

**de vermelding van swake hierboven friste mijn geheugen terug op !(y)
 
hoi windows installer staat op handmatig.
heb avg pc tuneup en ccleaner gedaan.maar doet het nog niet.zijn er nog andere opties.
alvast bedankt groetjes theeke
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan