Status
Niet open voor verdere reacties.

Koekoek

Steunend lid
Vip Lid
Ik gebruik momenteel Tuneup Utilities 2013 om mijn pc op te schonen, en heb hiermede nog geen problemen gehad.
AVG probeert nu AVG Tuneup 2015 (sterker programma dan het vorige!!) te verkopen met 30% korting, dus aan 20,90 euro voor 1 jaar.
IS dit programma dit kwalitatief waard?
Graag jullie mening, dank hiervoor.:applaus:
 
ik gebruik al 3 jaar de Avg PcTuneUp en de Avg Premium Security met een tenvolle tevredenheid ...
heb dan ook nog geen problemen vast gesteld .
beiden worden hier jaarlijks tegelijkertijd verlengd via een online aankoop.
 
CCleaner gaat verder in het opruimen. Soms wil je dit niet en niet iedereen weet wat wel of niet aangevinkt moet worden voor hun optimale opruiming. Dit is voor iedereen een persoonlijke instelling en kan moeilijk een goed antwoord voor gegeven worden.

Ik wil bijvoorbeeld niet dat na een opruiming ik mijn wachtwoorden of inloggegevens telkens opnieuw moet invoeren. Zoiets is onnodig en kost onnodige tijd.
De internetcache legen is ook zo'n ding dat ik liever niet wil. Onnodig data verkeer en kostbare tijd is dit.
 
@Lana juist getest...zonder één instelling te veranderen!Ja super snel...ook de layout is prachtig,duidelijk overzicht van wat prog gaat doen(y)!
Beetje vergelijkbaar met Glary one click onderhoud!Prog blijft op pc...merci om het te delen;)
mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan