Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij hebben sinds 22 oktober Belgacom TV. Al bij al gezegd werkt alles goed na initialisatie van de B Box2 (modem).
Wanneer de PC met kabelverbinding en de TV aanstaan en ik zet de laptop aan valt de verbinding met de TV en de PC weg gedurende de initialisatie van de modem voor de draadloze verbinding van de laptop. Eens deze initialisatie volbracht werkt alles weer normaal. Waar zou hier het probleem kunnen zitten?
 
Waarom werken met een ONVEILIGE draadloze verbinding? Kies liever een netwerkplug via het lichtnet. Merken: Sitecom, Trust aan een schappelijke prijs (rond de 50€), Devolo is tweemaal zo duur (beter???). Eén plug bij de modem en één ergens in het huis bij de laptop, die toch meestal via een adapter aan het net hangt!

mvg.wivy
 
De modem ziet de netplug als een gewone pc. De wifi van de B-box kan dan uitgeschakeld worden. Ik vermoed dat er op de laptop Vista draait?
Het probleem dat je beschrijft is gekend als de 'Vista-lag', net zoals de Jet-lag. Ik dacht dat er zelfs een progje bestond om dit op te lossen.
grtz.wivy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan