back-up terug plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nardje

Gast
Bij het terug plaatsen van deze image, is dat met behoud van de geinstalleerde programma's?
 
indien je een eerder aangemaakte image terug ga plaatsen dan verkrijg je dus de pc terug op de dag dat je deze image heb aangemaakt ...
al de nadien toegevoegde programma's , documenten , mails enz.. ben je dus kwijt..
ook dien je de beveiligings update's terug op te halen alsook dien je de beveiliging zelf ook bij te werken ...
 
Het woord zegt het al. Image / Afbeelding

Vergelijk het met een foto.
Als ik nu een foto maak en ik bewaar deze op een veilige plaats. Als ik volgende maand mijn baard laat staan, zal dit op de foto niet bijgewerkt worden.
Pak ik dus de foto er bij, dan heb ik geen baard.
 
Bij het terug plaatsen van deze image, is dat met behoud van de geinstalleerde programma's?

Een image is een kopie maken van je harde schijf .
Een systeemkopie is een identieke kopie maken van je systeem. Een systeem kan meerdere harde schijven bevatten (ook externe) .
Als mijn harde schijf nu crasht waarop mijn OS is geïnstalleerd , ik plaats een nieuwe harde schijf en bij het terugzetten van de systeemkopie selecteer ik schijf waarvan de inhoud moet teruggezet worden op de nieuwe harde schijf. Nota : de kopie word wel terug gezet in de toestand wanneer je de kopie aangemaakt hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan