Status
Niet open voor verdere reacties.

elzo

Steunend lid
Vip Lid
LS,

Na mijn wekelijkse Back-up krijg ik steeds deze melding;

"In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand C:\Windows\System32\config\systemprofile\.swt. Fout: (Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. (0x80070002).

Is op zich niet zo’n groot probleem, maar hoe kan ik deze mededeling vermijden ???

Met vriendelijke groet,

Elzo
 
Hoi Elzo, ik had een vergelijkbaar probleem namelijk:

In Back-up is een probleem opgetreden bij het maken van een back-up van bestand C:\Windows\System32\config\systemprofile\OneDrive\Afbeeldingen\Camera-album. Fout: (Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden. (0x80070003))

Deze mappen waren niet aanwezig.
Daarom heb ik de volgende mappen er bij gemaakt OneDrive\Afbeeldingen\Camera-album
En nu krijg ik geen fout melding meer.


Bij jou zou je dan een map met de naam .swt. moeten plaatsen in de map systeemprofile, wel even alles zichtbaar maken.

Anders is het misschien in het register op te lossen,maar daar weet ik onvoldoende van misschien iemand op dit forum? Daarom heb dus maar voor de makkelijkste weg gekozen.
Op andere computers heb ik dit ook al gehad met andere bestandjes in de claud ik denk dat er wat in het geheugen blijft hangen.

Vriendelijke groet Anton
 
Antonp,
Heb de map zeer nauwkeurig in systeemprofile geplaatst maar zonder resultaat. Krijg weer dezelfde melding...Nou ja, geen ramp natuurlijk maar toch jammer...
Hartelijk dank in ieder geval voor het meedenken.
Grrrrrrtjs Elzo
 
[h=5]Oplossing[/h]
Gebruik een van de oplossingsmethoden die worden weergegeven voor uw scenario om het probleem op te lossen.[h=4]Oplossing scenario 1[/h]Om dit probleem op te lossen doet u een van de volgende handelingen:
  • Het foutbericht negeren.Opmerking Van de aangepaste bibliotheekbestanden die zijn opgeslagen in uw gebruikersprofiel worden geen reservekopieën gemaakt.
  • Verplaats de bibliotheekmap van het gebruikersprofielpad naar een locatie buiten het gebruikersprofielpad. Bijvoorbeeld de map verplaatsen naar de map C:\MyLibraries.
  • De bibliotheek in de lijst van Windows back-up waarin bestanden uitsluiten.
  • De bibliotheekmap verplaatsen naar een andere locatie dan de gebruikersprofielmap.

    Ga hiervoor als volgt te werk:
    • Klik op Starten klik vervolgens op uw gebruikersnaam.
    • Klik met de rechtermuisknop op de map die u wilt verplaatsen en klik vervolgens op Knippen.
    • Vouwin het navigatiedeelvenster, zoek naar de plaats waar u de map opslaan en plak vervolgens de map op die locatie.
    • Klik met de rechtermuisknop op de map die u hebt verplaatst naar de nieuwe locatie en klik vervolgens op kopiëren.
    • Klik op Start, klik op uw gebruikersnaam, met de rechtermuisknop op een leeg gebied in de map en klik vervolgens opSnelkoppeling plakken.

      Opmerking: De map in een andere locatie dan een map van uw gebruikersprofiel opslaan, moet u wellicht een nieuwe map maken. Hiertoe gaat u naar de hoofdmap van het station in Windows Verkenner, klikt u op Nieuwe map in het menu van Windows Verkenner en bewerk vervolgens de naam van de map. Wijzig bijvoorbeeld de map "MyLibraries".
https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/979281
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan