Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, mijn pc is van vorig jaar februari dus nog geen jaar oud. Ik heb Windows 7. Ik kwam er van de week achter dat er al sinds langere tijd geen back up meer wordt gemaakt. Het systeem zegt nu - sinds vandaag - dat er een onjuiste parameter is, hiervoor kreeg ik een melding dat er iets van een bitlocker miste of zo.
Kan ik de windows repair van jullie hiervoor gebruiken? hoor het graag bedankt alvast, Ans
 
Zet Bitlocker eens uit.

Een goede uitleg hierover vind u hier Vista & Windows 7 - Hoe zet ik bitlocker uit?

Hartelijk dank voor uw reactie.

Wanneer ik een zoekopdracht geef krijg ik vele filetjes te zien...zie... bitlocker.jpg.
Ik begrijp dat het belangrijk is en heb niet genoeg kennis, denk ik, om hier iets mee te doen. Kan ik de Windows repair cd rom gebruiken of heeft dat geen zin? en zo ja graag advies hoe dan... Bedankt alvast
 
Backup werkt niet meer

Zie de bijlage..... ik heb geen bitlocker in mijn configuratiescherm. Kom daarom ook niet verder. Weet u het nog.....
 

Bijlagen

  • bitlocker.jpg
    bitlocker.jpg
    72.4 KB · Weergaven: 88
De bijlage geeft een zoekaktie via de verkenner.
Je zal toch echt via het configuratiescherm / Systeem en Beveiliging moeten gaan om te kijken of daar Bitlocker staat.
 
Backup werkt niet meer

bitlocker.jpg

Dit is degeen die ik wilde laten zien. In mijn configuratiescherm staat ie niet. Ik heb alles geopend, maar kan hem niet vinden. Bij de zoekopdracht staan ze wel. Het vreemde is daar dat de files een datum hebben in 2009, en ik deze pc heb gekocht februari 2010. Ik kan daarom de files niet vinden denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan