Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisVM

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Heb hier klein (gigantisch) probleem met laptop van medion, bij het opstarten van de pc geeft deze het scherm 4x weer!!! ja idd vier keer hetzelfde beeld verdeeld over gelijke balken, windows werkt normaal en de pc start, ik heb al een bios update gedaan, geprobeerd va de instelling aan te passen, pfft ben effe radeloos nu? heeft iemand hier ervaring mee?,
 
Naast de tools van de videokaarten is er ook het "desktop grid effect"
YouTube - KWin DesktopGridEffect
YouTube - KWin PresentWindowsEffect #2

Vraag is nu welke van de 2 gevallen je voor hebt.
Kijk eens naar de filmpjes of het dit id wat zich voordoet.
En welke besturing staat er op? Vista of 7 en welke versie daarvan.
Virtual desktop zit in beide systemen.

PS: bij virtual desktop kan je op ieder bureaublad een andere taak uitvoeren, los van elkaar, net als bij linux, waar dit al langer bestaat. Is het de tool van je videokaart, dan zie je 4x exact hetzelfde.
 
Laatst bewerkt:
het is Nvidea, en het zal de tool van de videokaart dan wel zijn want ik zie dan 4x hetzelfde van interface en bewegingen, ik zal thuis is naar filmpjes zien, you tube is geblokt op werk

ik post deze avond wat het is
thx al
 
is met vista en zie bijlage voor wat ik op scherm krijg
medion.jpg
 
Start eens op met een linux livecd of een bartPE of ubcd, kijk eens of het dan nog is, in dat geval moet je niet verder zoeken bij soft, dan is het waarschijnlijk hardwarematig.
Ik denk met de beperkte kennis over beeldschermen dat onze Mik ook in die richting denkt met die beeldsynchronisatie???
 
Laatst bewerkt:
probleem is dat het hem al voordoet vanaf de bios opstart, dus ik denk dat het hardware gaat zijn, ik heb telefoon van medion kunnen bemachtigen en deze avond ga ik kontakt opnemen, vriendelijke nederlandse man heeft me reeds een klantennr gegeven en kan deze avond tot 23u bellen als ik thuis voor pc zit, als er oplossing is gevonden laat ik het weten
 
he kontakt gehad met medion en voor hun is het eveneens hardware, kmag de pc gratis opsturen via Kiala punt en binnen de 15 dagen zou deze gerepareerd zijn en terug gratis thuisbezorgd, als dat gene service is ;-) ze gaan compleet moederbord vervangen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan