Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,

Bij mijn apparaatbeheer heb ik de volgende melding.

Beeldschermaddapters : NVIDIA GeForce 2MX/MX 400 (Microsoft coporation)

Dit apparaat start niet (foutcode 10)

Als advies heb ik gekregen ze te verwijderen en opnieuw te plaatsen echter zonder resultaat
(pc niet opengedaan om dit ding uit te trekken) weet spijtig genoeg niet hoe dit moet.

heb ook opnieuw mijn drivers erop geplaatst maar krijg de melding dat er geen betere voorhanden zijn dan diegene die erop staan.

heeft er aub iemand een goede raad voor mij

Groetjes Boterblommeken.
 
Gebruik optie 2 om automatis de juiste driver te laten zoeken.
Je moet enkel active x elementen te instaleren via de gele balk die bovenaan het scherm zal verschijnen.
Doe dit bij voorkeur via internet explorer.
 
Ik heb de indruk dat het niet de drivers zijn die het probleem veroorzaken.

Is het raadzaam om de kaart uit de pc te halen en opnieuw erin te steken?

Heb wel pc nog nooit open gehad en zal dus moeten uitvissen waar dat ding zit.
 
welk merk moederbord heb je ?

Als ik eens wist hoe ik daarachter kan komen zal ik je het vertellen ;! ben nog maar een beginneling.

Ik heb de kaart er eens uitgehaald en terug ingestoken ook zonder resultaat.

Ik vraag me nog iets af: Ik kan met mijn pc alles zien, horen en doen zodoende de domme vraag waarom ik eigenlijk een grafische kaart nodig heb ?

Buiten het feit dat als ik bij apparaatbeheer ga kijken deze foutmelding daar heb staan heb ik dus nergens last van.
 
Beste mensen,

Bij mijn apparaatbeheer heb ik de volgende melding.

Beeldschermaddapters : NVIDIA GeForce 2MX/MX 400 (Microsoft coporation)

Dit apparaat start niet (foutcode 10)


Je hebt gezegd op ********.be dat je optie 1 koos om je driver te zoeken.
Het zal de verkeerde zijn geweest, probeer eerst eens optie 2, gebruik internet explorer, de scan van nvidia werkt niet op sommige webbrowsers.
De kaart uithalen en insteken lost niets op.
Achter de naam van de videokaart staat (Microsoft coporation)
Je krijgt dus een basisondersteuning van windows om je kaart aan te sturen, dit bij gebrek aan de juiste driver.
Geef in de toekomst wel alle info die nodig is om je verder te helpen.

Op je vraag waarom de driver nodig is is het antwoord net gegeven.
Je krijgt een basisondersteuning die in windows zit ingebakken, anders heb je geen beeld, en zonder beeld kan je de juiste driver natuurlijk niet installeren.
Als je een game, of 3d film wil spelen, of programma's die volledige hardwareversnelling nodig hebben zal je videokaart niet aankunnen wat ervan word gevraagd.
Welke driver je hebt geprobeerd weet ik niet, zelf vind ik niet de juiste driver bij nvidia.
Als optie 2 niets oplevert kijken we verder.
 
Ik heb voor optie 2 gekozen omdat optie 1 het volgende opleverde


Initializing/Installing Component...


--------------------------------------------------------------------------------
If you use a pop-up blocker:
You may need to disable it to use this service.

If you are using Internet Explorer on Windows XP with SP2 installed or Windows Vista:
Step 1:
Click on the 'Information Bar' above (usually a pale yellow bar just below your browser's URL line).


Step 2:
Click on 'Install ActiveX Control' from the drop-down menu.


Step 3:
Click on the 'install' button.



Initializing/Installing Component...


--------------------------------------------------------------------------------
If you use a pop-up blocker:
You may need to disable it to use this service.


--------------------------------------------------------------------------------
If you are using Firefox:
Click on the 'Yes' button.



Scanning System...
Click here if the scan did not complete.
We're sorry, the NVIDIA Smart Scan does not support your system at this time.

Supported operating systems: Microsoft Windows 98, 98SE, ME, 2000, XP, 2003, Media Center, and Windows Vista.

Supported browsers: Internet Explorer, Firefox & Netscape.



The NVIDIA Smart Scan was unable to evaluate your system hardware. Please use Option 1 to manually find drivers for your NVIDIA products.

The NVIDIA Smart Scan tool is a BETA release. We welcome your feedback here.
 
Met de explorer van windows werkt het perfect, ik gebruik dat systeem al lang.
Ik heb vorige week nog een pc geinstaleerd met win 2000, xp, vista x64 en ubuntu.
Voor alle windowsversies gebruikte ik methode 2.
Ik start speciaal voor deze toepassing internetexplorer ipv opera, die ik normaal gebruik.
Dan krijg ik als reactie (your browser is not supported.

We're sorry, the NVIDIA Smart Scan does not support your system at this time staat er bij u.
Ga gewoon naar start/programmas en klik op internet explorer.
Open de supportpagina van nvidia en doe daar hetzelfde als met uw andere browser bij je 1e poging.
Verder hoef je enkel de instructies te volgen die je net opgaf.
 
@ Rudi

Via Windows krijg ik de melding dat hij geen beter vindt dan er al op staan.

Wat ik eens moet bekijken volgens je bericht ken ik al van buiten, maar ik geraak er spijtig genoeg ook niet verder mee.

@nijltjetweety

Of ik nu via firefox of IE ga het resultaat bij optie 2 blijft

The NVIDIA Smart Scan was unable to evaluate your system hardware. Please use Option 1 to manually find drivers for your NVIDIA products.

The NVIDIA Smart Scan tool is a BETA release. We welcome your feedback here.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan