Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo.
een paar uur geleden heb ik mijn computer geformateert om opnieuw windows 7 erop te zetten.
de rede hiertoe was dat ik al een tijd geen virusscan op me computer heb gehad en na een tijdje was hij enorm traag en allemaal .dll bestanden bleken beschadigd te zijn.

mijn computer heeft 2 beeldschermen die het altijd perfect hebben gedaan.
maar na de reinstallatie van windows 7 laten ze het beide zien, kan windows het 2e scherm (in het vga slot) niet vinden en mijn eerste scherm heeft aan alle kanten een zwarte rand waardoor mijn beeld veel kleiner is.

heeft iemand een oplossing hiervoor want het is afschuwelijk computeren zo.

mijn videokaart is een: ASUS radeon HD5770 512MB
en ik heb een samsung syncmaster p2250 beeldscherm en als tweede scherm een philips 22 IT tv monitor.

alle hulp is gewaardeerd :D
 
Volgens mij wel iemand anders van dit forum heeft via teamviewer gekeken en kon niks raars vinden. Hoe kan ik dit checken en als ze er niet op staan waar kan ik deze vinden/downloaden&installeren.
Ben nog een beetje nieuw in de computer wereld :p

Sorry als er spellingsfouten in mijn berichten staan ii zit p mijn telefoon :)
 
Ik geloof het wel omdat iemand anders van deze site heeft ook gekeken ernaar en hij kon niks raars vinden.
Maar als het zo is dat ik geen drivers heb geinstalleerd hoe kan ik dat checken en als ik ze niet heb waar kan ik ze downloaden/installeren.
Ben nog nieuw in het computer wereldje dus weet er nog niet zo heeel veel van.

Sorry voor typefouten ik zit op mijn mobiel :)
 
Kijk eens via apparaatbeheer of daar uitroeptekens staan bij beeldschermadapters
 
oke mensen ik heb het opgelost.
het probleem was dat ik een paar maanden geleden een nieuwe geluidskaart in me computer heb gezet alleen ik ben van nvidia naar ati gegaan dus toen moest ik handmadig mijn drivers etc. erop zetten ik had nu dus mijn schijf geformateerd en was vergeten dat ik ze dus weer vannaf dat cdtje op mijn computer moet zetten :)

er kan een slote op maar heb nog even een vraagje.
kan je ergens zien staan wat de "ultieme" resolutie voor je scherm is want ik heb nu net zoals voordat ik me pc formateerde dat mijn 2e scherm of een kleiner beeld heeft (dus met zwart randje erom heen maar daar kan je wel overheen) of juist te groot. alvast bedankt :)
 
als ik lees 'ultieme' resolutie denk ik dat je bedoelt degene die je op beide schermen goed ziet? ik denk dat dat bijna niet mogelijk is met twee veschillende schermen. maar wie weet, als je van de ene monitor die een klein zwart randje heet het beeld wat kunt uitrekken met de instellingen van de monitor zelf...
 
bedankt om ons dit te laten weten ddr3 :p

kan je in het vervolg de poster zelf laten melden dat het opgelost is? zo kan hij de oplossing meegeven en andere bezoekers van het forum ook deze nuttige informatie laten delen.:us4alldank::us4alldank:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan