Status
Niet open voor verdere reacties.

DDragon80

Beheerder
Forumleiding
Admin
Heeft iemand ervaring/ondervinding met een slecht werkende B-Box 2 modem van Belgacom? Op bepaalde momenten krijgt hij geen connectie gemaakt met het internet en lijkt alles te blokkeren. Soms verdwijnt het probleem na enkele minuten. Maar om snel geholpen te zijn pluggen we meestal de powerplug even uit. Wat ook meestal helpt is even al zen openstaande connecties resetten.
Ik had ergens gelezen dat het aan zen routing zou liggen die niet optimaal werkt. En dat het in bridge mode geen enkel probleem zou mogen geven. Maar om praktische redenen heb ik dit nog niet kunnen testen.

Alvast bedankt!
 
Ik ken dit apparaat niet, volgens mij hebben we deze nergens in Holland.
Soms wil een algehele reset wel eens helpen met een slecht werkende router/modem zodat het apparaat weer in de fabrieksinstelling staat.
 
jammer genoeg ken ik dat apparaat beroepshalve wel, inruilen die handel in de teleshop!anders betaal je een BGC tech 25€ per/15min.zonder verplaatsing! het is een sagem modem-customer-made (customer:BGC) is geschikt voor adsl, ..., vdsl2. universeel beweert men???
omruilen is gratis!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan