Status
Niet open voor verdere reacties.

nijltjetweety

Niet meer actief
Weet iemand iets over de volgende providers?

- dxsolutions: belgacomlijn nodig denk ik

Maximale downloadsnelheid 6Mbps
Maximale uploadsnelheid 640Kbps
Maximaal dataverbruik/maand 40 GB
Extra volumeblokken € 0.90
Persoonlijke webruimte 100 MB
Email 3 adressen
5 aliassen (50 MB / mailbox)
VOIP Ja
Nieuwsserver Neen
Prijs incl. btw € 24,95


-happymany: word nog vervolgd

(te mooi om waar te zijn toch voor die prijs, zeer misleidend vind ik persoonlijk maar er staat echt niets meer op de site dan dit.
heb mail gestuurd)

Met ADSL geniet u van permanente en onbeperkte internettoegang, met snelheden tot 4,0 Mbits/s afhankelijk van de gekozen formule.
ADSL biedt ook het voordeel dat u tegelijkertijd kunt surfen en telefoneren via één enkele telefoonlijn.
Bovendien is het maandelijkse bedrag van uw abonnement vooraf bepaald. Zo vermijdt u dus onaangename verrassingen.

À Vanaf 18,90 €/maand
Tot 4,0 Mbits/s downloadsnelheid
Tot 50 GB maandelijks volume

Domeinnamen
Oplossingen op maat
Installaties / helpdesk
E-mailadressen

Voor meer informatie over die producten, u kan ons bellen op (02 211 02 90)


Vast Unlimited

Zoals de naam al aangeeft, kan u bellen naar nationale vaste nummers (behalve telenet en speciale nummers)zo vaak u maar wenst en zo lang u maar wenst. De prijs? 15€ incl. btw per maand. Alles inbegrepen.

Geen minimale duur en geen minimaal verbruik. U kunt uw abonnement op elk moment opzeggen, zonder kosten of opzegtermijn.
Voor u verandert er niets, behalve tarieven. U behoudt gratis uw nummer en u vormt het nummer van uw correspondent om te genieten van onze tarieven. U hoeft geen kengetal te vormen.
Facturering per seconde, vanaf de eerste seconde. Bij elke oproep betaalt u enkel de gebruikte tijd, tot op de seconde nauwkeurig.


Nationale tarieven
Vanaf 0,02 €/minuut.
Vanaf 0,00 €/oproep.

Internationale tarieven
Vanaf 0,047 €/minuut naar vaste lijn.
Vanaf 0,310 €/minuut naar GSM.



Tussen aanbrengers en aangebrachte klanten, LEVENSLANG GRATIS BELLEN!

Als u klant bent bij ons voor vaste telefonie en als u het peterschap van een kennis op zich neemt en deze persoon klant wordt bij HappyMany, dan zijn ALLE OPROEPEN van een vast toestel naar een vast toestel tussen u en deze persoon LEVENSLANG GRATIS! Dat geldt natuurlijk in beide richtingen, maar deze promotie is en blijft slechts geldig tussen 2 klanten voor vaste telefonie bij HappyMany, en is niet geldig met het HappyHour tarief.

Voor meer info kunt u ons gerust bellen op 02 211 02 90
 
Je antwoord roept een nieuwe vraag op.
Ik had reeds antwoord gekregen van dxsolutions, en ik heb een gewone belgacomlijn nodig, dit terwijl mijn schoonbroer geen belgacomabonnement betaald via scarlet.
Het gaat dan toch on de gewone belgacominfrastructuur, of zie ik het verkeerd??
Deze mail kreeg ik van dx:


U hebt een vaste lijn nodig, met vast telefoonnummer.

Stuur ons uw telefoonnummer even door, dan kijken of dit kan.

Mvg,

Dx-Solutions
 
Laatst bewerkt:
Momenteel vind ik EDPnet de meest aantrekkelijke provider voor iemand die veel download. Hoge down= en upload snelhden,aantrekkelijke prijs en mogelijk hoog datalimiet.Zeer goede service.
De moeite waard om eens hun site te bezoeken.
 
Ik heb ondervonden dat een nieuwe belgacomklant worden duur is.
Ik had tele2, nu via discoverylijn overgestapt naar nieuwe provider, mijn 1e factuur van belgacom bedraagt meer dan 81 euro voor de telefoonlijn terug te activeren.
Daar had de vertegenwoordiger van mijn nieuwe isp niet op gewezen, vind ik lelijk van hem.
 
dommel is beste vind ik maar daarvoor moet je al belgacomklant zijn want ze werken over de lijnen van belgacom
het kost evenveel (goedkoper dacht ik zelf)
en je krijgt 100gb snelheid 4.0 mb/s unlimited uploaden en snachts voor de helft van de bandwith downloaden

ik zie hier geen nadelen in en ken een paar vrienden van mij die dat hebben alleen krijg ik mijn ouders zelf niet overtuigt om toch over te schakelen ze vertrouwen het niet omdat je via internet moet bestellen maar als het aan mij ligt was ik allang overgeschakeld ;)

grtz
 
Als ik Dommel vergelijk met EDPNET is het toch nog duur voor de gegeven snelheden .
Bij edpnet betaal je 29.95 p/m.snelheid is 6Mps en 640 kbs.DE datalimiet is dan wel lager maar je kan bijkopen voor slechts 0,25 € mer gb. en het dataverkeer s.nachts wordt slechts voor de helft meegerekend.
Als je niet veel via vaste lijn belt kun je het discovery abbonnenmet nemen bij Belgacom voor 8 euro per maand.Als je belt betaal je dan wel iets meer, maar als je dan via PC gaat bellen met bv. VOIPCHEAP zijn de telefoongesprekken naar vaste lijn overal ter wereld gratis en naar GSM lijnen ronde de 12 ct p/m.
Zodoende spaar je veel uit op je telefoonkosten, heb je toch vastelijn voor ADSL, en goede provider.
Ik heb zeer goede ervaring met discoverylijn,voipcheap en Edpnet.
 
Ik betaal bij euphony ook 29,.. euro voor 6mbps en nog de 1e 3 maand gratis internet.
Er zit ook telefony bij.
Bovendien zijn ze voor onze gsm een pak goedkoper dan via de telefoonwinkel een abonnement, zelfs na de herziening van de formule daar.
Het scheelt bijna de helft, of mijn vrouw had weinig gebeld.
Maar dat lijkt me erg onwaarschijnlijk hoor :shame:
Maar ja, zo is het overal wel iets zeker. ;)
Wij vinden snelheid ook belangrijk, en die traffic; gewoon wat gig bijkopen en we betalen nog steeds weinig.
Is de traffic eens wat minder, dan steken we geld in onze zak.
Meer moet dat echt niet zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan