bericht schrijfruimte raakt vol

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer ik mijn pc open en ik op google terecht kom krijg ik steeds een bericht dat mijn schijfruimte vol raakt en dat ik moet handelen.
Wanneer ik echter mijn ruimte op oc ga bekijken stel ik vast dat er maar een klein stukje van mijn schijfruimte gebruikt is.
Wat moet ik hiermee doen?
mvg
omapoes
 
Dit is geen melding van je Windows, maar kan beschouwd worden als spam. Ongewenste reclame om het beleefd uit te drukken.
Ik zou je systeem alvast ook eens scannen op malware. Download Malwarebytes en laat deze eens een full scan doen. Verwijder daanrna alle gevonden objecten.
 
Die melding komt gewoon tevoorschijn als add bij het openen van bepaalde websites. Heb dit verleden week nog gezien op een PC. Niks speciaals, maar zoals te verwachten kunnen ze met zulke "adds/reclame" veel onwetende gebruikers vangen. Is te vergelijken met andere banners etc die je op het internet tegenkomt. Gewoon niet op klikken dus. Wil je ze nietmeer zien moet je een add blocker gebruiken.
 
Die melding komt gewoon tevoorschijn als add bij het openen van bepaalde websites. Heb dit verleden week nog gezien op een PC. Niks speciaals, maar zoals te verwachten kunnen ze met zulke "adds/reclame" veel onwetende gebruikers vangen. Is te vergelijken met andere banners etc die je op het internet tegenkomt. Gewoon niet op klikken dus. Wil je ze nietmeer zien moet je een add blocker gebruiken.
inderdaad @ddragon 80
https://adblockplus.org/nl/chrome
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan