Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn computer wordt beschermd door Kaspersky Internet Security. Mijn licentie is verlopen en een verlenging kost € 39,95.
Mijn vraag: is dit een goede computerbescherming (zijn er misschien betere), is de prijs acceptabel (zijn er goedkopere) en zijn er misschien ook gratis goede computerbeschermingsprogramma's?
 
avg free is een gratisse software of microsoft essentials. eset nod21 is een goede en kost 29,95 voor 1 pc en voor een jaar
 
ik gebruik al jaren AVG Free. pas op met de nieuwe versie 2013....zitten nog bugs in..
uitstekende virusscanner
ESET NOD heb ik ook op 1 laptop staan , maar is een abbo, kost echt niet veel..
 
Ik gebruik op één PC Avast! Free Antivirus, en op eentje een abonnement Trend Micro Server/Client security. Ik dacht dat je daar 20 euro voor een jaar betaalt.
 
Gebruik een degelijke lichtgewicht anti-virus zoals bijvoorbeeld Avast en vul deze aan met MBAM als anti-spyware.
 
Mijn computer wordt beschermd door Kaspersky Internet Security. Mijn licentie is verlopen en een verlenging kost € 39,95.
Mijn vraag: is dit een goede computerbescherming (zijn er misschien betere), is de prijs acceptabel (zijn er goedkopere) en zijn er misschien ook gratis goede computerbeschermingsprogramma's?

Topic te laat gelezen. Kaspersky internet security is een zeer goede bescherming. De tijden dat je computer genoeg beschermd was met een gratis antivirus zijn gepasseert. 80 % van computers word nu besmet door gerichte aanvallen via internet.
 
Zelfde opmerking als hier: ook met de duurste betalende versie kan het nog fout lopen, elke vesting is en blijft hoe dan ook inneembaar.
 
Zelfde opmerking als hier: ook met de duurste betalende versie kan het nog fout lopen, elke vesting is en blijft hoe dan ook inneembaar.

De beste bescherming is je gezond verstand gebruiken. Waar ik nu echt benieuwd naar ben is wie in voorgaande posting van BlueMotion onmiddelijk op hier geklikt heeft.
 
Zorro, dit is het bericht van BlueMotion.
Zelfde opmerking als hier: ook met de duurste betalende versie kan het nog fout lopen, elke vesting is en blijft hoe dan ook inneembaar.

BlueMotion laat je hier ergens naar doorlinken. Wie heeft onmiddelijk op hier geklikt zonder eerst te controleren naar wat BlueMotion liet doorlinken.
Ik ga jullie alvast gerust stellen. BlueMotion laat doorlinken naar een topic hier bij PCtuts. En ik geef dit alleen maar als voorbeeld.
BlueMotion kon even goed laten doorlinken naar een criminele site.
Ga eens met met je muisaanwijzer op hier staan , en kijk linksonderaan in je beeldscherm. Je krijgt daar de juiste link te lezen naar waar je zal doorgelinkt worden. Word je niet doorgelinkt naar een verdachte site, dan pas mag je op de link gaan klikken.
In een e-mail bericht word de volledige link weergegeven juist boven of onder de muisaanwijzer als je er gaat opstaan.
 
ja ik heb daar op geklikt maar kwam op de vorige pagina van pctuts hoor was geen gevaarlijke link
 
Klopt, ik ben een brave jongen maar niet iedereen is zo. :p

Swake bedoelt dit:

link.klikken.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan