Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Deze tool geeft door Wannacry-ransomware gegijzelde bestanden terug.

Met deze tool krijg je je bestanden weer terug als je pc is besmet met de Wannacry-ransomware.

De tool WanaKiwi is gemaakt door een groepje hackers en beveiligingsonderzoekers die de afgelopen dagen hebben samengewerkt. Eén van de hackers ontdekte dat de sleutel om je bestanden terug te krijgen in het geheugen van de computer wordt opgeslagen. Door de sleutel uit het werkgeheugen te halen krijg je weer toegang tot je bestanden.
De WanaKiwi-tool is getest op zowel Windows XP als Windows 7, maar zou op alle versies daartussen moeten werken, zoals Windows Vista. De werking is simpel: je downloadt het bestandje en voert het programma uit.
Het is belangrijk dat je de WanaKiwi-tool zo snel mogelijk na de infectie uitvoert. Als de computer opnieuw is opgestart of al te lang aan staat, dan kan de sleutel die in het werkgeheugen is opgeslagen (gedeeltelijk) zijn verdwenen. Daarom raden de hackers aan om WanaKiwi te downloaden en gebruiken direct nadat de infectie heeft plaatsgevonden. lees meer
 
Tuts zei:
De WanaKiwi-tool is getest op zowel Windows XP als Windows 7, maar zou op alle versies daartussen moeten werken, zoals Windows Vista
ik wist niet dat er nog andere versies waren tussen de xp en de windows 7 dan vista !
zou het niet eerder moeten zijn dat het tussen XP en Windows 8.1 vermeld dient te staan !
*ik zag juist op de site zelf dat er inderdaad vermeld staat tussen xp en de windows 7 denk echter dat dit een vergissing is ..
 
@Qtex,

Windows 7 heeft diverse varianten zoals Home Premium, Ultimate, enzovoort. Geldt dat wellicht ook voor Vista?
 
@Leono dat geld ook voor vista zo had ik eerder hier nog een Vista iso waar dus al de versies op staan van home basic , home premium , tot de ultimate /business ..deze had ik hier in de 32bit als ook in de 64 bit doch heb ik ze weg gegeven ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan