bestaande aangekochte DVD film kopieren naar Androidtablet ASUS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,
Ik zou graag enkele films die ik in mijn bezit heb, graag kopieren naar mijn tablet ASUS TF300T.
Welk kopierprogramma moet ik gebruiken en hoe?
En voor mijn tablet welk programma om deze gekopieerde films af te spelen?
Alvast bedankt voor de reacties

MVG
Joske63;!
 
je dient een Micro SD kaart te gebruiken om de film er op te zetten ..of je zet de film bestanden in een video map op je android .
deze micro SD kaart plaats je dan in je tablet en je bekijk de film met vlc player for android * dit is een beta versie en is nog in ontwikkeling !

U kunt op uw Android-tablet een grote mediabibliotheek aanleggen zodat u uw muziek en films overal mee naar toe kunt nemen.
Voer de volgende stappen uit om muziek of films naar uw tablet te kopiëren vanaf een computer met Windows.

1.Sluit de tablet op de computer aan met de geleverde USB-kabel.
2.Windows detecteert de tablet automatisch als een draagbaar apparaat. Dubbelklik op dit draagbaar apparaat.
3.Wanneer een micro-SD-kaart is geïnstalleerd, worden twee drives weergegeven: een voor de interne opslag en een voor de SD-kaart.
4.Dubbelklik op de drive en dubbelklik dan op de map Music voor muziekbestanden, of op Movies voor filmbestanden.
5.Kopieer uw bestanden naar deze mappen.
Android detecteert automatisch de toegevoegde mediabestanden en voegt deze toe aan de bibliotheek in de Android-toepassingen, een speler voor Android is bijvoorbeeld de NemoPlayer.


Nederlandse Handleiding Asus TF300T
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan