bestaat er een programma om tv uitzendingen van yelo op pc op te nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soms is er een uitzending op yelo welke ik zou willen bewaren op pc om later, dus meer dan 1 week, te bekijken.
Niet op de digicorder want deze is bij ons niet bedoeld om lange tijd te stockeren.
 
Soms is er een uitzending op yelo welke ik zou willen bewaren op pc om later, dus meer dan 1 week, te bekijken.
Niet op de digicorder want deze is bij ons niet bedoeld om lange tijd te stockeren.

Het is NIET toegelaten om een uitzending of een gedeelte hiervan op te downloaden.

Uit "Gebruiksvoorwaarden Yelo TV":
<<... U heeft evenmin het recht om de "Dienst" (Yelo) of enig deel daarvan - waaronder de verstrekte inhoud - geheel, gedeeltelijk of tijdelijk te streamen of te downloaden, te kopiëren of op enige andere wijze te reproduceren, voor welke doeleinden ook.>>


Dit gaat over het gebruik op pc, tablet, smartphone, NIET voor uw TV.

Op uw Digicorder mag u altijd programma's opnemen.
 
Oesje jij gaat naar de hemel gaan. Ben jij altijd in alles zo.....

Telenet heeft met filmmaatschapijen een overeenkomst dat men films en/of series NIET kan opnemen (in HD) op een extern toestel (uitgezonderd de digicorder).
Van mij mag je nog zoveel proberen als u wilt, mij niet gelaten, misschien bent u de eerste waarbij het lukt, maar ik heb zo het vermoeden dat het allemaal verloren tijd zal zijn.

Waarom zou die uitzending niet gedurende enkele weken op uw digicorder kunnen staan?
Er is toch plaats genoeg op die harde schijf. Vooraleer die schijf vol is hebt u toch wel enkele honderden uren opgenomen.
 
Voor zover ik weet kun je "uitzending gemist" ook niet opnemen.

Wel met een screen recorder zoals bijvoorbeeld Camtasia. Eigenlijk is alles op te nemen wat je op je beeldscherm ziet.


Je moet dus zorgen dat je het beeld eerst op het beeldscherm via de pc hebt, daarna is het geen probleem om dit vast te leggen.
 
het nadeel met zo een screenrecorder is dat het muisstil moet zijn wil je ook de audio opnemen via de microfoon ....ook met de ashampoo snap kan men dit verwezenlijken ..
 
het nadeel met zo een screenrecorder is dat het muisstil moet zijn wil je ook de audio opnemen via de microfoon ....ook met de ashampoo snap kan men dit verwezenlijken ..

Net getest met Ashampoo Snap 8.

Terwijl er met yelo een aflevering van de een of andere serie op mijn scherm afspeelde heb ik dit met Snap 8 opgenomen gedurende 2 min.

Bij het terug afspelen was er enkel een zwart scherm zichtbaar.
 
das opzich al raar ... dit omdat het ook een screenrecorder is ... daar ik yelo nooit gebruikt heb of wil gebruiken kan ik dit zelf niet nagaan .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan