Status
Niet open voor verdere reacties.
sinds deze week ben ik rar bestanden aan het uitpakken 250 mb inhoud

uitpakken gaat niet goed ,blijft hangen
deed het op externe geheugen
heb het geprobeerd ook op vaste schijf

helaas het zelfde

zijn daar instellingen voor bij windows ? ik heb win7
 
Hoogst waarschijnlijk is er een probleem met dat RAR bestand.
Of, je kan dit ook eens proberen te exctracten met 7-ZIP, hier gratis te downloaden: 7-Zip Deze kan doorgaans beter overweg met grotere archieven. Veel commerciële toepassingen gebruiken dit ZIP formaat in hun installers trouwens.
Instellingen in het besturringssysteem zijn niet van toepassing op deze applicatiesoftware.

Waar ik ook nog aan denk net, indien je een anti-virus software gebruikt kan deze ook roet in het eten gooien. Wanneer het een veilig bestand betreft zou je deze tijdens het extracten ook eens even uit kunnen zetten.

En als laatste, is er voldoende open ruimte op die schijven...?
 
Hoe bedoel je: uitpakken gaat niet goed ,blijft hangen ?

Heb je incomplete bestanden waarvan blocks beschadigd zijn ?

In dit geval moet je op zoek gaan naar de juiste reparatie bestanden ( Par of Par2 bestanden ) Vaak worden deze samen met de gecomprimeerde bestanden gepost.
En hierna het volume repareren met het programma Quickpar
 
"sinds deze week ben ik rar bestanden aan het uitpakken 250 mb inhoud"

Zijn dit rarbestanden van 250 Mb ? Of het totaal van kleinere rar bestanden ?
Krijg je een error ? zo ja dewelke ?
 
djoetta van wie heb je die ingepakte RAR bestanden?
Welke foutmelding krijg je te lezen waarom het uitpakken niet wil lukken. Word er gevraagd om het juiste wachtwoord in te voeren?
RAR bestanden kunnen beveiligd worden met een wachtwoord, weet je het wachtwoord niet kun je het RAR bestand ook niet uitpakken.

Welke extensie heeft of hebben de bestanden? Is het soms geen ISO bestand.

pict019.jpg
 
Hallo!
Bij NZB kan ik gratis e-books downloaden. Alleen lukt het me niet de bestanden te openen. Er zijn ook par2 bestanden bij.
Ik heb winrar 4.10 beta 5 (64 bit) op de pc (Windows 7) staan. Of dat volstaat weet ik niet.
Nu ben ik niet blond, maar kan misschien een domme vraag stellen: als ik wil donloaden krijg ik een balkje met "opslaan" "uitvoeren" "annuleren".
Klik ik op opslaan, komt er "map openen" en dan zit ik strop! Wie kan mij uitleggen wat en hoe ik moet handelen?
Ik kan wel om met een pc, maar technisch ben ik niet sterk. Alvast bedankt!
Groetjes,
Patty
 
Hallo!
Hoi Patty,
Bij NZB kan ik gratis e-books downloaden. Alleen lukt het me niet de bestanden te openen. Er zijn ook par2 bestanden bij.
Ik heb winrar 4.10 beta 5 (64 bit) op de pc (Windows 7) staan. Of dat volstaat weet ik niet.
Vòòr het uitpakken moet je eerst de "par" bestanden controleren met een programma als Quickpar. Als dat gedaan is en eventuele foute/missende bestanden zijn hersteld, kun je de RAR-bestanden uitpakken.
Nu ben ik niet blond, maar kan misschien een domme vraag stellen: als ik wil donloaden krijg ik een balkje met "opslaan" "uitvoeren" "annuleren". Voor het downloaden met NZB heb je een Usenet account nodig.
Klik ik op opslaan, komt er "map openen" en dan zit ik strop! Wie kan mij uitleggen wat en hoe ik moet handelen? Het is een klein NZB-bestandje dat je dan opslaat. Wil je dat openen om het daadwerkelijke bestand te kunnen downloaden (leechen heet dat via Usenet), heb je een programma als Newsleecher of Grab-it nodig.
Ik kan wel om met een pc, maar technisch ben ik niet sterk. Alvast bedankt!
Groetjes,
Patty
Groeten terug en veel succes!
Fay
 
Hey Fay! Bedankt voor je berichtje. Als ik met al die programma's moet werken en ook nog betalen voor usenet...dan zijn we ver van gratis. Ik had nl easyusenet op de pc staan, betaald voor 1 maand. Daarbij nog quickpar, grabit en winrar. Ik denk dat ik beter gewoon wacht tot ik een boek écht wil en het dan koop.
In ieder geval vriendelijk bedankt voor de moeite!
Vriendelijke groetjes,
Patty
 
Quickpar is gratis
Grabit is gratis
en als je 7-zip gebruikt voor het uitpakken, deze is ook gratis.

Verder heb je inderdaad een newsprovider nodig. Dit kost geld, maar als je genoeg leuke dingen vind, heb je zo'n bedrag er snel uit.
De kosten varieren. Het goedkoopste is om VIP lid worden van Pctuts. Wij stellen een newsserver beschikbaar voor alle VIP leden.
Zie dit laatste niet als reclame door mij om VIP leden te winnen, maar echt als goedkoopste oplossing voor een newsaccount.
 
Van harte bedankt Pluis! Ik wil het er best nog eens op wagen hoor, maar heb toch (bloos, bloos) een stap voor stap uitleg nodig. Zoals gezegd, ik ben technisch niet zo sterk en heb nog nooit eerder te maken gehad met al die programma's. Ik zal zal die programma's terug downloaden. Eerlijk gezegd betaal ik die newsserver liever aan jullie. Dus zeg me waar wat ik daarvoor moet doen.
Als ik alles heb, moet ik dan terugkomen voor de stap-voor-stap uitleg? Of kan dat ineens gebeuren?
Bedankt voor het geduld! :)
Vriendelijke groetjes,
Patty
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan