Status
Niet open voor verdere reacties.
Onlangs heb ik Nero geinstalleerd.
Nu echter krijg ik geen filmpjes meer open ,vroeger opende ik deze met windows media player
Wie kan helpen?
 
Onlangs heb ik Nero geinstalleerd.
Nu echter krijg ik geen filmpjes meer open ,vroeger opende ik deze met windows media player
Wie kan helpen?
Hey Kristina,

Je kan dit eenvoudig omzeilen hoor: Je hebt waarschijnlijk de optie ' Nero als standaardprogramma gebruiken voor...' aan laten staan tijdens de download. Als je nu een .wmv-bestand bvb wil openen, doe je dit met de rechtermuisknop, openen met, en dan staat media player ofwel tussen de standaardprogramma's, anders moet je in de lijst van progs gaan browsen. Wanneer je je selectie hebt gemaakt, kan je de optie ' dit programma altijd gebruiken om dit formaat bestand te openen' aanvinken.

Et voil?*....
 
Dat gaat het wel,bedankt ....maar hoe kan ik dit nu zonder deze naar mijn bureaublad te zetten ???
in principe ga je dit maar 1 keer moeten doen voor elk bestandsformaat, de volgende keer ( als je de optie 'altijd dit prog...' hebt aangevinkt) kiest je pc hier zelf voor.

Maar dan nog, normaalgezien zou je dit ook vanuit een mail moeten kunnen, tenminste als je outlook hebt. Met express heb je idd die optie niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan