Bijna groen licht voor zelfrijdende auto in België (maar onze wegen zijn er nog niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan wil ik wel zo'n intercepter hebben ....nooit file want al de andere voertuigen gaan aan de kant !
 
dan wil ik wel zo'n intercepter hebben ....nooit file want al de andere voertuigen gaan aan de kant !
Gij wilt het uiterste uit de kan he;)
Snap Walter wel dat hij voor staander is van zulke auto,maar blijf me toch aansluiten bij Lana zijn fantasie...wat als miljoenen autos gaan rijden met dit systeem,en ze kunnen toch iets hacken...ja wat dan???
Wat me ook bang maakt is drones,nu is dit leuk speelgoed ,zal ook voordelen hebben b.v voor medische interventie !
Maar drones zullen ,meer gewicht kunnen dragen,zullen verder kunnen vliegen.
fantaseer daar ook over,je mag het zelf verzinnen;)
mvg
 
een keuze moest ik maken in 1999

een keuze moest ik maken in 1999

Alle moderne technieken ten spijt, had ik mijn Elisje maar terug: geen radio, geen airco, geen servo (niet nodig licht), geen ABS; geen Gps, niets van dat, maar van 0 - 100 in 5 sec. en toch plezierig te rijden, want het verkeer was nog niet zo hectisch als nu:

Walter-Elise.jpg

Zelfs nog beter dan:

Rolls Royce.GIF
met wachtende chauffeur.

Walter
 
In Rotterdam gebeurd het al jaren.

Ver voordat iemand op het idee was gekomen van een auto zonder chauffeur.



Maar of zoiets ooit op een drukke snelweg met veel hogere snelheden zal gaan lukken ? Maybe
 
Natuurlijk, maar dat is maar 1 voertuig.

Heb je mijn filmpje gezien, of ben je wel eens zelf wezen kijken op de maasvlakte.
Dat lijkt een drukke snelweg, maar dan alles in slow motion.
 
Hoe dan ook, 't zal zijn zoals met de Gps : zonder gaat niet meer omwille van de aard van het verkeer. Te druk om tijdig een kaart te kunnen raadplegen. De tijd van de Gpk* is voorbij.
*= Gpk: GePlooideKaart.

Ww
 
Bekeken Walter...laatste vond ik beste...wanneer zelf vliegende auto...jawadde dat ook nog-m-
mvg
 
De vorderingen van de technologie zullen ons blijven verbazen.
Ook de medische sector: een franse professor werkt in Rusland aan een project om menselijke organen in een labo te kweken.
Ww
 
Betreffende de inschrijving voor de test met het apparaatje, het volgende antwoord gekregen:


Beste Kennislink-lezer,

Je hebt je opgegeven als testpersoon voor de Selfride, helaas zal het apparaat niet ingebouwd kunnen worden in je auto, want het was een 1-aprilgrap!

Wellicht was je er al achter gekomen dat het niet serieus kon zijn. De techniek is nog lang niet zover. Al jaren ontwikkelen autofabrikanten steeds meer slimme toepassingen voor in bolides. Zoals een auto die zelf inparkeert, automatisch remt of rijbaanassistentie heeft. Maar dit zijn wagens die zij volledig (om)bouwen. Een kastje dat een normale auto omtovert is nog lang niet aan de orde. Waarschijnlijk komt het zelfs nooit zover.

Op Kennislink.nl lichten we de grap verder toe. Hopelijk hebben we je niet te veel op het verkeerde been gezet.

Hartelijke groeten namens de redactie van Kennislink,

Sanne Deurloo


Hoofdredacteur Kennislink
 
ha ha das ne goeie ....die Hollanders toch ze beginnen der wel vroeg mee !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan