Binnekomende mails gaan rechtstreeks in map 'verwijderde mails'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Wat de laatste dagen gebeurd vind ik raar.
Mijn emails van hotmail (live.be) doen raar.
Als ik nieuwe mails binnenkrijg staan die in de map 'verwijderde mails'
Normaal moeten die toch in 'postvak in' komen.
Hoe komt dat dat die dat verkeerd doet ??
Wat kan ik er aan veranderen om het opgelost te krijgen.
 
gebeurt dit online? of heb je dat na het binnenhalen van de mails in bvb outlook?

Ik open msn messenger en daar klik ik op 'mails'. Dan opent die IE en gaat naar een pagina van hotmail en waar een pagina staat hoeveel mails er binnen gekomen zijn. Er staan links knoppen met 'postvak in' - 'verzonden' - Verwijderde mails' enz.
Normaal komen de mails binnen in 'postvak in' maar nu staan die altijd in 'verwijderde mails.

Reden ???



ps: heb momenteel geen internet thuis wegens werken.Hoop dat dit gauw opgelost geraakt.
Dus bij een vraag kan het even duren voor ik antwoord.
 
je bekijkt je mails dus online. ( IE gaat open). dat is iets waar je zelf weinig invloed op hebt. indien je inderdaad geen berichtregels hebt ingesteld vermoed ik een 'infectie', lees: volgens mij is je account gehacked. verander onmiddellijk je paswoord om te beginnen en neem contact op met live.
 
je bekijkt je mails dus online. ( IE gaat open). dat is iets waar je zelf weinig invloed op hebt. indien je inderdaad geen berichtregels hebt ingesteld vermoed ik een 'infectie', lees: volgens mij is je account gehacked. verander onmiddellijk je paswoord om te beginnen en neem contact op met live.


Het probleem is nog niet opgelost. Hieronder een foto van mijn account toen ik deze opende vandaag.
In het postvak in zie je niets en bij verwijderd zie je 10 staan. Die mails zijn dan ook nog ongeopend.
Heb met live.be contact opgepakt maar zij zeggen dat het ergens aan een instelling moet liggen
maar ik kan het maar niet vinden.

Knipsel xxx.jpg
 
Wat me juist ook opvalt is het volgende : Ik had een paar mails die binnengekomen waren in 'verwijderd' verplaatst naar 'postvak in'.
Ik heb die daar geplaatst omdat ik die nog even wil bijhouden. Nu ik weer naar die mails ga en open live.be online staan ze
terug in de map 'verwijderd'. Toch rare bedoening .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan