Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi helpers,

Ik heb een Acer Aspire 4920 Laptop waarvan ik het BIOS batterijtje moet vernieuwen.
Is er iemand die mij kan vertellen waar ik het kan vinden.
Ik krijg het idee dat ik de halve Laptop moet demonteren.

Bij voorbaat dank.
 
Ik hoop dat je iets aan deze service manual hebt.

Zoek even naar RTC Battery

Op pagina 83 staat alles beschreven.
 

Bijlagen

  • service-manual-acer-aspire-4920-4920g.rar
    3.3 MB · Weergaven: 139
ik heb de manual online na gelezen er werd nergens vermeld waar de bios batery zich zou moeten bevinden , doch vermoed ik dat deze onder je ram geheugen bevind .
 
Onder je geheugenmodules gaat deze zich zeker niet bevinden, daar is geen plaats voor.

Je hebt het zelf al aangegeven, je gaat waarschijnlijk serieus moeten vijzen om daaraan te raken... ;)

@Pluis
Klopt, p83 staat het.
 
Laatst bewerkt:
Valt wel mee hoor, alles staat duidelijk in de manual vermeld.
Jammer dat ik op dit moment helemaal geen tijd heb, anders had je hem langs mogen brengen en had ik het voor je gedaan. Ik denk dat we 5 tot 7 km van elkaar vandaan wonen.
 
Valt allemaal wel goed mee hoor. De eerste keer kan het best zijn dat je één of twee vijzen over hebt :)
Het ziet er moeillijker uit dan het is. Heb al dikwijls laptops moeten openen om tal van redenen. Je gaat normaal niet snel iets stukmaken... Gewoon even onthouden waar er overal vijzen aanwezig waren :p
 
Heb er ook al enige tientallen gerepareerd, maar vooral ook schoongemaakt.
Als je daar voor de eerste keer mee begint, pak de digitale camera er bij of schrijf alles op wat je doet. Daarna alles in omgekeerde volgorde weer in elkaar zetten.

Ik heb je een hele duidelijke handleiding gegeven voor deze laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan