Bitdefender lanceert gratis tool tegen adware en toolbars

Status
Niet open voor verdere reacties.

lotus

Niet meer actief
Het Roemeense anti-virusbedrijf Bitdefender heeft een gratis tool gelanceerd waarmee gebruikers "irritante toolbars", adware, kwaadaardige hijacker programma's en andere browser add-ons kunnen verwijderen. De Adware Removal Tool, die direct kan worden uitgevoerd en geen installatie vereist, scant de computer op adware en geeft vervolgens een lijst van gevonden programma's. Gebruikers moeten vervolgens zelf beslissen welke programma's ze willen verwijderen. Bitdefender waarschuwt wel dat het vooralsnog om een bètaversie van de tool gaat.

bron:security.nl
 
Hier scant hij wel....is één betaversie he!
bitdenfen.JPG

Wel dit aanvinken anders blijft het idd grijs;)

bit1.JPG

mvg
 
Inderdaad: hier had ik heel goed naar gekeken, maar het vakje waar je een vinkje kunt zetten kon ik eerst niet zien. Het ìs ook moeilijk te zien.

Nu zag ik het wèl. Dank u!
 
opgelet het is hier een eenvoudige scanner m.a.w. enkel de C schijf word gescant ...er is geen mogelijkheid om een andere schijf te scannen !

de interface is eenvoudig gehouden ...
Ashampoo_Snap_2014.10.23_19h54m06s_003_.png
 
Het werkt en duurt niet lang - heeft ook niets gevonden. Dit verwonderd me niet aangezien Bitdefender in Emsisoft is ingebakken.
 
Er zijn inderdaad verschillende AV producten die de engine van Bitdefender gebruiken, waaronder Bullguard.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan