Status
Niet open voor verdere reacties.

hans1

Steunend lid
Vip Lid
Beste, sinds een jaar gebruik ik bitdefender internet security 2010. Steeds als ik op internet ga zet deze zich gedurende een paar minuten uit. (grijs icoon in taakbalk) Hiervoor heb ik de helpdesk gecontacteerd en van daaruit heeft de "dokter" de boel weer gerepareerd door c+ te verwijderen. Zeer spectaculair: je zit voor je pc en je ziet de ander erop rommelen.
Gedurende een paar weken geen problemen meer gehad doch plots opnieuw wel. Grijs icoon en geen internetverkeer meer.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan c+ zomaar verwijderd worden?

Dank voor reacties.

Hans
 
Laatst bewerkt:
Dag Swake, dank voor de info.
Ken je Webhamster, een nederlander met een site met allerlei interessante software? Heeft eens een interview gehad in "Kijk", wetenschappelijk maandblad.
Daar staat ook software om malware/scareware te bestrijden. link: Gratis Software | Het weer op je site (venieuwd) | punt.nl: Je eigen gratis weblog, gratis fotoalbum, webmail, startpagina enz
Bij mij zou het volgens de "Afdeling Technisch Support Editions Profil", dit is de technische ondersteuningsafdeling, gaan om conflict tussen bepaalde software die windows binnenhaalt bij updating. Deze mensen hadden mij gecontacteerd nadat ik Test Aankoop een reactie stuurde naar aanleiding van hun test van antivirussoftware vorige maand. Bitdefender kreeg toen een goede score.
Er verschijnen geen pop ups op het scherm met die valse aankondigingen en bitdefender doet verder zijn werk prima.
In de loop van volgende week zal ik die supportafdeling nog eens contacteren en hou je op de hoogte.
 
Hallo hans, intressante site, bedankt.
En ik zie dat wij dat streekgenoten zijn. Eens samen ne goeie pot gaan pakken, zoals ze hier zeggen .
(sc)
 
Dag Swake, goed idee!!
Ik ben van aan de Spanuit, ben dus grootgebracht met de kriek en de lambik.

ps fenominaal, die pinguins van jou.

Hans
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan