Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

zorro

Gast
probleempje? ik heb namelijk een proefversie van bitdefender op mijn pc geinstalleerd. bij het opstarten tot aan het welkom scherm loopt alles gesmeerd dan pas krijg ik een zwart beeld. ik kan mijn muispijltje die zichtbaar is laten bewegen. voor de rest gebeurt er niets als ik daarna terug opstart loopt alles normaal? hoe kan dat.
 
Ik gebruik Bitdefender niet, maar misschien is het bezig met updaten of een korte scan. Als je wat langer wacht bij de eerste opstart, start hij dan uiteindelijk wel door? Of moet je echt een harde reset geven.
 
wat bedoel je met een harde reset? als lang duurt duw ik hem af en start hem terug op via windows normaal opstarten dan blijkt hij geen probleem te hebben ga eens kijken of er een scan aangevinkt staat of updates?
 
wat bedoel je met een harde reset? als lang duurt duw ik hem af en start hem terug op via windows normaal opstarten dan blijkt hij geen probleem te hebben ga eens kijken of er een scan aangevinkt staat of updates?

Een harde reset is dus de 220 stekker er uit en daarna de stekker er weer in en de PC aanzetten. Bij de wat oudere PC's zit er ook een resetknopje die ongeveer hetzelfde doet.
 
ik denk dat het opgelost is????? ik heb hem bij het opstarten uitgevinkt zodanig dat hij niet te samen mee opstart. zou dat goed zijn?
 
Dag zorro

ik denk dat het opgelost is????? ik heb hem bij het opstarten uitgevinkt zodanig dat hij niet te samen mee opstart. zou dat goed zijn?

Als je graag alle soorten beestjes op je computer wilt , dan is dat inderdaad de ideaalste oplossing.
Even vergelijken. Je krijgt de deur van je wagen altijd moeilijk open. Je hebt de oplossing gevonden, wagen niet meer vastdoen.

Vraagje. Stond er voor bitdefender een andere antivirus op de computer? Als deze niet goed verwijdert werd kan dat de oorzaak van het probleem zijn.
 
ja er stond nog comodo volledig werkend op maar te samen met avast en met die 2 had ik geen problemen ik smijt er avast af en zet er bitdefender op en krijg problemen dus volgens jou moet ik er comodo er ook afdoen?
 
Twee antivirusscanners op één systeem, ingeschakeld of niet zorgt altijd voor problemen.
Comodo heeft een firewall aan boord en Bitdefender ook.

Bij de wat oudere PC's zit er ook een resetknopje die ongeveer hetzelfde doet.

Wel niet echt gezond voor je harde schijf. Misschien beter om taakbeheer te starten en processen te stoppen.
 
Laatst bewerkt:
ik heb nu bitdefender staan enkel en gaat nu heel goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan