Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een iso file gedownload. Deze heb ik op een dvd9 gebrand. Maar het is een Blue-ray copy.
Deze zou ik graag omzetten naar DVD of AVi. Nu kan ik wel de files 00000.mpls afspelen met VLCmediaplayer. Ook de ondertitels daar uit selecteren enz. Maar afspelen op tv lukt niet. Met convertXtoDVD kan ik een dvd maken, maar dan kan ik geen ondertiteling bijvoegen. De titels zitten wel in het bestand 00000.mpls. Die kan ik echter niet apart uithalen.
Dus : wie weet hoe ik van de blue-ray copy de film kan omzetten met ondertitels?
Graag hulp.
 
ik heb hetgene wat jij nu wil behalen verleden week nog toegepast....met ConvertXtoDVD
deze kon ik achteraf gewoon op de pc afspelen ....de ondertitteling was extern te activeren ....
maar ook nadat ik deze de 2de keer met ConvertXtoDVD had bewerkt om de ondertiteling er in te bakken ,kon ik deze bekijken met de pc...
het probleem echter was dat deze niet afspeelbaar was op de tv ...
pas nadat ik deze audio-ts en video-ts (wat de dvd vertegenwoordigt) had omgezet naar mpg met het tool WinAVI all in one kon ik deze via een usb stick langs de dvd player om op tv bekijken ....
tevens wil ik ook meedelen dat het tool ConvertXtoDVD enkel maar als eindproduct dvd ( audio-ts /video-ts ) kan afleveren ...
nooit géén avi .
 
Sorry, maar heb dit gewoon over het hoofd gezien. AVS video converter moet het normaal doen. Ben gestart met het converteren. Ik geef mijn bevindingen na afloop.
Bedankt voor de herinnering.
 
ik heb hetgene wat jij nu wil behalen verleden week nog toegepast....met ConvertXtoDVD
deze kon ik achteraf gewoon op de pc afspelen ....de ondertitteling was extern te activeren ....
maar ook nadat ik deze de 2de keer met ConvertXtoDVD had bewerkt om de ondertiteling er in te bakken ,kon ik deze bekijken met de pc...
het probleem echter was dat deze niet afspeelbaar was op de tv ...
pas nadat ik deze audio-ts en video-ts (wat de dvd vertegenwoordigt) had omgezet naar mpg met het tool WinAVI all in one kon ik deze via een usb stick langs de dvd player om op tv bekijken ....
tevens wil ik ook meedelen dat het tool ConvertXtoDVD enkel maar als eindproduct dvd ( audio-ts /video-ts ) kan afleveren ...
nooit géén avi .

Het is me gelukt de film met convertXtoDVD te maken, maar de ondertiteling daar kon ik niet bij. Maar het was wel als film zonder onderschriften perfect afspeelbaar op een gewone dvd naar tv. Maar ik denk dat het met AVS video converter wel lukt. Maar de film omzetten naar dvd9 van blue-ray geeft hij aan 2h30" nodig te hebben voor alles af is. Dus even geduld voor de uitslag.
 
de AVS converter heeft inderdaad zijn tijd nodig , ook ik heb deze in mijn bezit !
maar gebruik deze haast nooit ..

Ik gebruik die af en toe. Wel heel handig. Je kan er van alles mee instellen en aanpassen. Maar voor die toepassing is het de eerste keer dat ik die gebruik. Was zelfs verbaasd dat hij Blue-ray aankon. Je ziet, we kijken veel te weinig naar alles.
 
Dit lukt dus goed met AVS video converter. In DVD formaat kan je echter de ondertiteling niet uitzetten. Bij het omzetten geef je de ondertitel aan welke je wilt en die staat dan vast onder de film. Voor mij is dit prima. Ik hoef de titels enkel te hebben of ze nu vast zijn of niet.
 
je bedoelt dus dat de avs converter de ondertitels meeneemt tydens het omzetten van deze blueray , maar dat de ondertiteling er vanzelf word ingebakken ...das toch posetief !
 
je bedoelt dus dat de avs converter de ondertitels meeneemt tydens het omzetten van deze blueray , maar dat de ondertiteling er vanzelf word ingebakken ...das toch posetief !

Dat bedoel ik. Of die titels apart instelbaar zijn of dat ze er vast inzitten, het blijft voor mij prima. Dus probleem opgelost.
Je selecteerd de ondertitel die je nodig hebt en dan wordt hij er vast ingebrand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan