Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Waarom staat na de nieuwe update mijn bluetooth en vliegtuigstand aan.
Vliegtuigstand heb ik kunnen regelen maar bluetooth niet, als ik erop klik in het venster van nieuwe meldingen dan
kom ik in het overzicht instellingen maar ik kan niet zien wat er niet hoort te zijn aangesloten, ik heb hier geen bluetooth apparaten en de bluetooth van mijn smartphone staat ook uit.
Hoe kan ik dit uitzetten aub.

thanks,

ed
 
bij verbonden apparaten staat DC32:8D:6B
en
Micrososft Wireless transceiver?
de Micrososft Wireless transceiver is van het aansluit usb stukje om met mijn muis te kunnen werken,
het zal dan de DC32:8D:6B zijn, ik kan die verwijderen staat erbij maar wat gebeurt er dan?

de DC32:8D:6B blijkt een digitale mediaserver te zijn
na de grote update staat er wel op mijn bureaublad een audio wizard, die is er zo bijgekomen dat zal dan de oorzaak zijn
weet iemand wat ik hiermee kan doen of als ik die kan verwijderen?
 
Die DC32:8D:6B is van je Telenet Digicorder.
Ga eens naar je PC en klik er dubbel op.
Dan zie je de map Telenet iDTV Recordings.
KLik daar eens dubbel op en dan zie je uw opnamen op uw Digicorder.

Digicorder.PNGTelenet 2.PNG

Telenet 3.jpg
 
zou kunnen waar zijn, nu staat mijn digicorder uit en staat hij niet tussen de apparaten van de bluetooth, maar waarom brandt het vakje bluetooth dan in mijn
vakje nieuwe meldingen en als ik opstart dan brandt ook altijd het lampje vliegtuigstand, als ik er dan op klik dan komt er een vliegtuig op mijn taakbalk en daarna verdwijnt het terug, dus hij start op met opgelichte vakjes van bluetooth en vliegtuigstand,
enig idee Ljuc hoe ik dit kan oplossen?
Ik moet nu wel gaan werken dus ik kan voorlopig niet antwoorden voor 23h deze avond, maar ik hoor u nog wel denk ik?
ps als ik op het icoontje klik van draadloze netwerkverbindingen dan staat het icoontje telenet en vliegtuigstand daar ook tussen, dat (vliegtuigstand) staat volgens mij ook niet op zijn plaats!
thanks
ed
 
Luc,
nu krijg ik een andere naam in mijn bluetooth verbindingen
DC 32:8D:6B, als ik daarop dubbelklik zie ik inderdaad mijn opnames van de digicorder
bijgekomen is;48AS640_series ???, als ik dubbelkik in het vak instellingen kan ik alleen het apparaat verwijderen, het staat zowel bij afspeelapparaten en bij andere apparaten kan dit mijn surround systeem zijn??
en hoe komt het dat vliegtuigstand altijd mee opstart en dan plots weer verdwijnt?
Ik lees je nog wel, alvast bedankt.

greetz

Ed
 
Dit is van mijn Medion Laptop. Actiecentrum.PNG
Bij Actiecentrum naast NLD
Klik eens rechts op Bluetooth
Dan verschijnt er "Ga naar instellingen"
Klik daar op.
en zet Bluetooth uit.
Doe hetzelfde Met Vliegtuigstand.
Hetzelfde doe je als je ze terug wil aanzetten.

20.Afbeelding 360x760,.jpg

Vliegtuigstand.png
 
ik heb een panasonic tv TX-40AS640E, alles staat hier nu uit, tv, digicorder en surround en zien nu geen optie meer van bluetooth, die is nu gewoon weg!
staat de bluetooth automatisch aan als de tv aanstaat?

raar he

ed
 
Als je makkelijk alle instellingen wil vinden.
Klik rechts op een lege plaats op je bureaublad.
Kies bij Nieuw - Map.
Dan staat er op je bureaublad Nieuwe map.
Kopieer de volledige regel hier onder.

GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}

Klik rechts op Nieuwe map
En klik op Naam wijzigen
Klik er rechts op en kies voor plakken.
Dan heb je een veel uitgebreider configuratiescherm volgens alfabet.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Klik nu op GodMode
Pictogram.JPGKlik nu op "Apparaten en printers weergeven.
Bij Bluetooth-apparaten
Klik op " Bluetooth-instellingen " Haal het vinkje weg bij verbindingen of zoiets (Ik heb zelf geen Bluetooth nog op PC nog op Laptop)
Klik op Toepassen om uw instellingen op te slaan en Bluetooth uit te schakelen

GodMode.jpg
 
Ed, als je met Windows 10 werkt heb je rechts onderaan een tekstballonetje staan in je taakbalk. Klik daarop en daar staat Bluetooth gewoon in die tegeltjes. Als hij blauw gekleurd is staat hij aan, is hij zwart, dan staat hij uit. Simpel eigenlijk. Of gaat het hier over u TV toestel? Daar gaat u toch echt naar u handleiding moeten kijken hoor, Dat lichtje is gewoon een teken dat hij aan staat, dus op zich kan dit geen kwaad dat dit brand, maar ook tevens een waarschuwing dat hij aan staat. Dat zowel je tv of je pc kan gekoppeld worden aan iets anders. Maar echt kwaad kan dit niet.
 
Ed, als je met Windows 10 werkt heb je rechts onderaan een tekstballonetje staan in je taakbalk. Klik daarop en daar staat Bluetooth gewoon in die tegeltjes. Als hij blauw gekleurd is staat hij aan, is hij zwart, dan staat hij uit. Simpel eigenlijk. Of gaat het hier over u TV toestel? Daar gaat u toch echt naar u handleiding moeten kijken hoor, Dat lichtje is gewoon een teken dat hij aan staat, dus op zich kan dit geen kwaad dat dit brand, maar ook tevens een waarschuwing dat hij aan staat. Dat zowel je tv of je pc kan gekoppeld worden aan iets anders. Maar echt kwaad kan dit niet.
µµ
ik zal het zo laten er is geen mogelijkheid om het uit te zetten als tv of dc opstaat,
ik ga een ander belangrijker probleem posten over mijn bios


thanks

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan