Status
Niet open voor verdere reacties.
F

Flowerman

Gast
Hoe kan ik een boot cd maken voor windows XP pro, zonder dat ik de originele XP-schijf heb?

Flowerman
 
dat kun je dus niet zonder een schijf ...
tenzij je een 100% zuivere iso bestand download van xp en deze dan brand op een cd maar dan dien je dus over de licentie sleutel te beschikken ...
er zijn natuurlijk ook plieks versies te downloaden maar dit is dus niet aan te bevelen ...

**echter stel ik me de vraag : waarom dat je nu nog de xp wenst te gebruiken , immers is de eind datum in zicht en is het gedaan met de ondersteuning van Microsoft...
 
boot cd

Ik heb deze pc een aantal jaren (4) gekregen met windows XP-Pro geinstalleerd. Het beestje werkt nog goed, maar .............. je weet maar nooit. Dus daarom de vraag voor een herstel cd. Ik heb geen enkel instalatie cd.
Ik weet nl niet of ik XP zo maar kan vervangen door vista of iets dergelijks

Alvast bedankt voor je evt reactie hierop

Flowerman
 
Misschien is er de mogelijkheid om over te stappen op een nieuwere versie. Alleen zonder aanwijzingen zal me dat niet lukken vrees ik.
Ben benieuwd naar een verdere reactie.
Flowerman
 
deze pc die ik hier in gebruik heb is nu 10jaar oud ...
deze werd destijds geleverd met xp home edition ....heb er al de vista op gebruikt en de Win7 .
nu werk ik op deze pc met de Windows 8 pro x64 bit .
ik wil maar zeggen indien je dus een 64 bit processor er in zitten heb dat je wellicht ook de Win7 of de Win8 kunt draaien ...in de 64bit
vergeet de Vista (ook deze word stop gezet door Microsoft )


bezie dit eens ...http://www.pctuts.be/f499/opstartdiskette-voor-xp-professional-43658/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan