Budget midrange Toestel. ( tussen 200 en 300€)

Status
Niet open voor verdere reacties.
na de Super budget en de budget smartphones komen we nu aan de budget midrange Smartphones. Dit is naast de budget smartphones een felle strijd omdat daar heel veel mensen hun toestel uit kiezen. Wat is hier uiteindelijk mijn top 5? Ik heb hier allemaal 64GB intern geheugen toestellen gekozen en allen hebben 4 GB RAM, gewoon omdat ik vind dat in deze klasse dit zo hoort te zijn. Voor minder wilde ik niet gaan. Meer mocht, maar dan boete ik te veel op andere gebieden die ik waardevol vond in. Dus bleef ik maar bij de 4 GB RAM en de 64 GB intern geheugen.
Dit is mijn TOP 5 tussen de 200 en de 300€.

5
Ja een Chinees waarvan je hoogstwaarschijnlijk nog nooit hebt gehoord, maar die het in het thuisland heel goed doet.
Hij is dan ook heel erg mooi en dat is dan voornamelijk zijn sterke kant, zijn uiterlijk.
De Cubot X18 is een echte Chinees die je in webwinkels wel kan vinden voor een prijs tussen de 200 en 300€,
Hij is de traagste uit de serie en de enige met een MediaTek processor. Daardoor is hij op de vijfde plaats geeindigd.

Cubot X18.jpg4
Op de Vierde plaats komt dan terug een Chinees maar dan van een iets meer gekend merk Xiaomi Redmi Note 5
Dit is een heel erg vlot toestel en heeft al een Qualcomm Snapdragon processor. Dat is het A merk van proccessoren voor een Smartphone

Xiaomi Redmi Note 5.jpg

3
Op de derde plaats komt alweer een Xiaomi terecht, Deze keer het allernieuwste MI A2
Dit is een super uitgerust toestel voorzien van alle toeters en bellen die je in dit segment kunt verwachten.
Komt niet hoger uit omdat de tweede en de eerste nog iets beter zijn dan deze hier, maar zeker geen slechte koop.

Xiaomi MI A2.jpg

2

Op de Tweede plaats moet ik ten spijt de Motorola Moto G6 Plus neer plaatsen.
Waarom ten spijt, ik heb het echt wel voor dit merk en had hem graag op de eerste plaats gezet, maar mocht dit niet doen omdat die andere net dat tikkeltje betere prestaties neer zet.
Maar tussen ons gezegd en gezwegen, op gebied van fotografie is dit hier de absolute topper in het ganse rijtje.

Moto G6 Plus.jpg

1
Op de eerste plaats komt de Huawei P20 Lite,
Dit is de beste koop op een haartje na op de Moto G6 Plus, Als je voor foto kwalitiet gaat is het heel moeilijk.
Huawei scoort op papier iets minder dan de Motorola, maar iedereen weet dat Huawei een top camera app heeft dat weet te scoren.
Dus 100% met zekerheid zeggen dat de Motorola betere kiekjes maakt durf ik niet zeggen.
Ik durf haast te wedden dat de Huawei het in de praktijk zal halen van de motorola. Juist omwille van hun top camera app.
De cameras tussen beiden schelen ook niet bijster veel. Vandaar dat de Huawei wel de beste zal zijn op alle vlakken,
De snelste processor van hun eigen huismerk HiSilicon, dat evenwaardig is aan Qualcomm Snapdragon.
Dus met vlag en wimpel heeft deze Huawei P20 Lite gewonnen.

Huawei Mate 20 lite.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan