CD-DVD station schrijft(of brand) niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

diggi

Steunend lid
Vip Lid
In laptop Acer Aspire 7730G zit een DVD brander- TSST corp CDDVDW TS-L 633B ATA Device.
Bij het branden van een schijf lijkt alles normaal,Nero geeft het verloop v/h brandproces perfect weer,maar er staat niets op de schijf.
Ook al geprobeerd met Windows DVD branden,...ook noppes????

Kan het zijn dat er iets mankeert met de drivers?

mvg.
 
Ik zelf schroef dan alles open en maak zo'n kop heel voorzichtig schoon met alcohol en een wattentip ( oorstaafje) , maar dan wel alcohol op 100% basis. Dit is in Holland te koop bij de betere drogist. In Belgie weet ik dit niet, zou je moeten informeren.
Maar dan nog, je moet alles wel eerst openmaken en daar moet je wel enige kennis voor hebben.
 
Ik zelf schroef dan alles open en maak zo'n kop heel voorzichtig schoon met alcohol en een wattentip ( oorstaafje) , maar dan wel alcohol op 100% basis. Dit is in Holland te koop bij de betere drogist. In Belgie weet ik dit niet, zou je moeten informeren.
Maar dan nog, je moet alles wel eerst openmaken en daar moet je wel enige kennis voor hebben.

Daar begin ik niet aan,anders kan het zijn dat m`n laptop ook naar het containerpark mag:Merci:
 
welke bestands extensie heb je ,dus de vraag is wat tracht je te branden?

ik vraag je dit omdat het mezelf als eens over komen is , dat ik een iso op een cd gebrand heb , en als ik de cd via de verkenner benaderde dan gaf de verkenner te kennen dat deze cd leeg was !!!
maar starte ik vanaf deze cd op dan bleek er wel degelijk dat de iso aanwezig was op de cd ...!
 
Laatst bewerkt:
Zeker van dat je geen simulatie doet ipv effectief branden? Je kan zulke opties meestal meegeven. Want het lijkt me zeer raar dat het gebruikte medium achteraf compleet leeg is en herbruikbaar.
 
ik denk dat de fout bij nero te zoeken is ...
je kan nero herstellen door de setup.exe terug op te starten en dan de optie herstellen te selecteren ...
en anders is het zoals Pluis je al eerder heeft meegedeeld ...dat er een vuiltje op je lens zit !

**het gene wat Ddragon dus aanhaald kan dus ook !
 
Zeker van dat je geen simulatie doet ipv effectief branden? Je kan zulke opties meestal meegeven. Want het lijkt me zeer raar dat het gebruikte medium achteraf compleet leeg is en herbruikbaar.

Schijf blijft ook leeg als ik Convert XtoDVD gebruik,ik denk dat er bij dit progr.geen simulatie beschikbaar is???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan