Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Ik werk met Win7, heb cd cover geinstalleerd, maar als ik een cover wil maken, ga ik naar File, new, en er gebeurt niks, ik dacht dat er een nieuwe pagina zou komen voor mijn cover te ontwerpen. Misschien doe ik iets verkeerd... ;!
Thanks for a little help !!
Ed
 
Het programma start met een nieuw (new) blanco vel waarop je de gewenste afbeelding kan plaatsen.
Je" moet dus vie 'openen' of iets gelijkaardigs naar de afbeelding navigeren en deze plaatsen.
Zelf een cover ontwerpen? Dat moet je eerst doen met een tekenprogramma (bvb paint die in windows zelf zit. Of kijk eens in onze freewaresectie voor deze programma's.
Start je liever met een foto dan is photobie een aanrader met stip.
Nog meer mogelijkheden heb je met the gimp. Vele vinden dit programma dat tot de absolute top behoort wat ongemakkelijk in gebruik.
 
Laatst bewerkt:
oh sorry zulle, zijn ze daar allemaal zo vriendelijk als men iets vraagt, ik ben niet meer van de jongste hoor, via openen een bestaande afbeelding laden, zeer goed maar je kan geen afbeelding met de extencie jpg of andere inbrengen, het is al in orde sluit deze maar, ik zoek wel iets anders.
 
Je hebt verdorie nog gelijk ook, het werkt wel met pdf
Dus moet je eerst nog omzetten naar pdf ook.
Vervelend programma als je het mij vraagt.
Heb je toevallig niet nero staan? daar is er normaal de cover designer bij.
 
Ik heb dit progje ook eens geinstalleerd en op new geklikt, daarna "openen", dan kan je naar je afbeeldingen gaan MAAR je kan daar alleen maar de extensties CCF of PDF selecteren, dus geen jpg of wat dan ook ????

Edit : 1 minuutje te laat :) je had het ook al gezien dan ;)
btw ik doe het ook met Nero Cover Designer.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan